Veteran
8084 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Tycker jag du gör helt rätt i klaraelv. Det kan ju vara så att kroppen behöver vila lite också. Grattis Bella50! Så bra jobbat. Det ger utdelning juh!
Tycker jag du gör helt rätt i klaraelv. Det kan ju vara så att kroppen behöver vila lite också. Grattis Bella50! Så bra jobbat. Det ger utdelning juh!
Stort GRATTIS till en 2a plats i denna period, superbra jobbat🥰
Tack
Är så glad, kan andas igen när man knyter skorna. Gå, röra på mig mer. Så skönt. Skulle tro jag stannar lite runt 85 ett tag för nu skuttade det rejält.
Däremot är det muskler som fattas på mig, hoppas jag kommer fram till ett sätt att träna som funkar för mig.
Jättebra jobbat, grattis till omgångs seger 🥳❤️
Tack fina Monqi för pepp!
Och så gjorde vågen ett jättesskutt igen... Denna gång ett jätteskutt nedåt och jag är glad. Hoppas jag inte blir lika ledsen som jag nu är glad när vågen gör det där jätteskuttet uppåt, för det kommer hända...
-"Det blir sånt efter sånt"...bara att bita i det sura äpplet.
Jag vet orsak & verkan. Vi var på BIO i söndags...inkl. biogodis...så onödigt...men vid nästa biobesök på fredag ska jag INTE äta godis.
Vi har 2 valda filmer kvar att se , under den årliga filmfestival som pågår här i veckan.
F.ö mår jag mycket bättre...håller i min träning på Attractbandet...och nu börjar även trädgårdsarbetet...samt att jag varit ute med stavarna 1 timma med min dotter i måndags.
All motion som blir gjord är positivt.
Lycka till allihop.
här är de alldeles för mycket med detta hus,knappt man står pall. Så hoppas jag kan försöka få till mitt mående på alla sett.
tog rejält med vila och passade på att äta, vikten stegrade något enormt... Nu är jag nere på 68, men det är fortfarande kvar en ökning, tar nog en vecka att få bort det sista, verkar vara hopplöst att bli 'normal'.
Härligt att du mår bättre Bella50. Det är ändå viktigast.
Vad är normalt för dig klaraelv?
BirtheX för mig så är första steget att hamna på 65,6, för att slippa vara på överviktig per definition. Sedan vill jag ligga kring 53-58 är nog där min trivselvikt är. Men min kropp verkar just nu tycka att den är mellan 66-69, så där är vi inte eniga. Men jag har inte bråttom.