icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8083 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    8083 inlägg
    28 februari 2024 23:20
    Mot1mål skrev den 28 February 2024 19:40

babs2, det låter som goda dagar :) Har haft kalas här med men måndag, torsdag och fredag ska jag försöka hålla kort. 

Planen är sen att hålla bra diet ända till påsk. Lite för mycket av det goda på de senaste. Förhoppningsvis smälter det bort mer snö så man kan gå ut igen med.

Ja tänk om fettet kunde smälta som snö, då vore det ingen konst, men jag är rädd att vi fåranstränga oss.  Blåslampa kanske?

• Veteran
    2322 inlägg
    29 februari 2024 08:34
    babs2 skrev den 28 February 2024 17:53
    pralin skrev den 28 February 2024 15:33

nu tar jag ledigt här ett tag. För vi har inget wifi i stan. Fy vad de jobbigt detta. Gubbar här vänt upp o ner på under våningen.  Så vi kan inte vara kvar i huset.

Skriver ingen wifi på dig då tv.

blir bra de. Åter kommer när de är möjligt 

• Veteran
    1220 inlägg
    29 februari 2024 18:28

Grattis matmaja! Överlägsen segrarinna. Bra jobbat. 

• Veteran
    4094 inlägg
    29 februari 2024 21:00

Hipp hipp hurra Matmaja 🌹

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    3 mars 2024 06:14

För min tre dagars orgie i chips har jag fått 'betala' för i sex dagar innan jag kommit ner till samma nivå igen. Var det värt det? Nä. Om det händer igen så räcker det med EN påse EN dag, inte en flerdagars galenskap som gav 1.8 kg, vilket totalt vansinne. Tur att jag hade invägningen på måndagar så att man slapp ta hela uppgången i registreringen laugh, skäms nog över att jag gick upp nästan ett kilo.

Mitt bästa sätt för att nå framgång är att tävla, och belöningar, det behöver inte vara något som man äter eller ens något som kostar något, utan kan vara en form av uppmuntran som jag ger mig själv. Just nu är min tävling med mig själv, att jag ska ro längre än föregående månad, den här månaden lär bli lätt, för jag började ju i mitten på februari, men för det får jag inte lata mig. För belöningen ska ju vara att jag orkar mera, och att jag ska vara i så pass bra form så att jag kan/vill göra ett cyckeltest hos hjärtläkaren. Min andra utmaning är att ta foton med 14 dagars intervaller, för att se hur träningen gör skillnad även om inte vågen vill vara på min sida wink, belöningen är att det ska synas, skulle det inte göra det så är det bara att vänta två veckor ytterligare, och då vore det ju sjutton om det inte märks angrylaugh.

• Mycket engagerad
    277 inlägg
    4 mars 2024 09:02

Tack för alla glada tillrop! Nu äntligen hemma igen efter fyra dagars synder i Stockholm. Trots alla mina planer och goda föresatser körde jag i diket rejält. Det blev alldeles för mycket av nästan allt. Men jag hade så trevligt med mina barn och barnbarn så det uppväger baksmällan som kom när jag ställde mig på vågen i morse. Definitivt.  
    Nåväl, nu är det bara att kravla sig upp ur diket igen som så många gånger förut.  Jag börjar med en 24-timmars fasta för att snygga till siffrorna inför onsdagens vägning...... 

Vi hörs och ses på onsdag. 

• Veteran
    1220 inlägg
    4 mars 2024 12:44

Man behöver leva livet också och det är säkert inte alltid du är i sthlm med både barn och barnbarn Matmaja.

• Mycket engagerad
    277 inlägg
    4 mars 2024 14:33

Exakt så är det BirtheX. Jag ångrar ingenting och det var definitivt värt en dikeskörning 😊. Så länge mina barnbarn tycker att det är "nice" att umgås med mormor så ska jag passa på att njuta av livets goda. 

• Mycket engagerad
    333 inlägg
    4 mars 2024 17:31

Fungerar inte på alla sidor, står att jag måste uppgradera plusmedlemskapet. Trots att jag har till juli. Nu har jag lagt till 3 månader hjälper inte. Fast här kan jag skriva, den andra gruppen fungerar inte. Fattar inte varför. Ska se i morgon om jag kan låna en dator av någon. Trist då jag skulle rapportera i dag

• Veteran
    8083 inlägg
    4 mars 2024 17:39
    AnniLin skrev den 4 March 2024 17:31

Fungerar inte på alla sidor, står att jag måste uppgradera plusmedlemskapet. Trots att jag har till juli. Nu har jag lagt till 3 månader hjälper inte. Fast här kan jag skriva, den andra gruppen fungerar inte. Fattar inte varför. Ska se i morgon om jag kan låna en dator av någon. Trist då jag skulle rapportera i dag

Kontakta Någon på matdagboken!!!