Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
väntar på att de ska ringa från hjärtkliniken Visst jag är bättre men inte ok i flåset. Sen att jag har svårt gå gör inte saken bättre. Jag får se vad som sägs.,
Här har ni en som totalt glömt almanackan! Startar insamling av resultat nu!
Jag väljer att tolka Bellas inlägg som en tillfällig paus. Kan tolkas annorlunda, men då vi inte har någon på väntelista, väljer jag tolka det så. Vill inte vara utan Bellas fina inlägg och bilder. Tror att fler än jag peppas av Bellas inlägg. Sköt om dig Bella och kom igen så snart de orkar.
Jag väljer att tolka Bellas inlägg som en tillfällig paus. Kan tolkas annorlunda, men då vi inte har någon på väntelista, väljer jag tolka det så. Vill inte vara utan Bellas fina inlägg och bilder. Tror att fler än jag peppas av Bellas inlägg. Sköt om dig Bella och kom igen så snart de orkar.
Håller med dig babs2.. Visst blir Bella saknad här med sina inlägg, bilder och pepp till oss andra. Så vi tolkar hennes inlägg att hon kommer igen..
Taaa.. ck 🙏 vad ni är gulliga.
Som ni ser är jag vaken före 04...så det är lite upp-och-ner här... och då blir det svårt att behålla fokus på rätt saker.
Jo, det stämmer att jag hoppas komma tillbaka när "stormen" bedarrat. För det gör den ju..
Jag "håller koll" på er... så kämpa på.
Grattis till alla er fina 🌷och lite extra till Matmaja denna gång 🌹
Prinsen känner av att matte inte mår som vanligt...
Taaa.. ck 🙏 vad ni är gulliga.
Som ni ser är jag vaken före 04...så det är lite upp-och-ner här... och då blir det svårt att behålla fokus på rätt saker.
Jo, det stämmer att jag hoppas komma tillbaka när "stormen" bedarrat. För det gör den ju..
Jag "håller koll" på er... så kämpa på.
Grattis till alla er fina 🌷och lite extra till Matmaja denna gång 🌹
Prinsen känner av att matte inte mår som vanligt...
ja du belle dåliga dagar o tider kommer lite då o då. Här har de vart kaos i flera år. Jag är tydligen stark endå. Men just nu känns de som de mesta rasat. Tillome min höft (troligen). Men du är saknad de ska du veta,du ger så mycket insperation. Ta hand om dej så gått de går.
här är de försöka få till dagen. Jag ska ta furix vid behov sas de. Men nu är de fokus på mitt onda rygg o höft, ger de helgen så får jag se.
lördag morgon,dags för min gröt. Sen blir de försöka få till saker, de kommer på tisdag för att börja med jobbet med vår grund på huset (endel). Så ett litet steg fram. Jag har ont i min rygg o höft. Men nu gäller de denna dag. I går hitta jag en vän från förr,undrat vad hon tagit vägen. Vi har haft kontakt i alla år men sista åren varit dåligt. Jag har ringt o ringt. Men i går fick jag kontakt, hon blivit demens så hon har inte haft förmågan att höra av sig. Men de var lite svårt att hon minns mej inte först,tog ett tag. Men de samtalet var endå ok, Så nu är de att hon bor inte kvar i sitt hus. Troligen demens boende ? men sorgligt endå. Så fort de kan gå....Var tvungen skriva av mej. Tack för ni lyssna.
Pralin...Jo, det kan ändra sig fort ..Livet.
Det är väl därför man ska leva i NUET...oavsett hur det ser ut.
Hoppas det blir bättre när arbetet kommer igång nu...
En början är ett steg mot slutet...så det finns hopp.
Ang. din rygg & höft borde du få sjukgymnastik eller nåt iaf.
klaraelv...som "svar" på dina ord i Vikttråden
Att väga sig dagligen ger åtminstone mig " vetskap & erfarenhet " om det faktumet att det påverkar mig direkt vad jag äter.
Tur är att det oftast bara blir "tillfälliga besök" om man bromsar .
Pepp