icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    4094 inlägg
    14 februari 2024 08:18

Önskar er en fin Alla heart-ansdag.

• Veteran
    1220 inlägg
    Redigerad: 14 februari 2024 08:34

Tack detsamma till alla viktkämpar härinne. O så vackra rosor Bella. Tack.

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    14 februari 2024 12:34

Väg dag och jag hade nog förväntat mig en högre siffra neråt (endast 8 hg) då jag skött mig bättre denna veckan än förra då jag gick ner 1 kg. Kroppen är och förblir ett mysterium och det är ju ändå neråt vilket är positivt i sig men man ser ju andra här inne som gör kanonsiffror och kanske har hälften av min övervikt men jag vet vi har alla olika förutsättningar om jag lärde mig tidigt att man aldrig kan jämföra sig med andra så jag är inte bitter utan gläds med andra och önskar jag kunde få min kropp och svara som jag önskar men oavsett är mitt mål detsamma att nå normalt BMI och huvudsaken är ju ändå att nå dit.....

• Veteran
    1220 inlägg
    14 februari 2024 15:44

Men men... Bariatri 8 hg är jättebra. Bra gjort! Som du skriver även om du skött dig ännu bättre än veckan före så är kroppen en mystiskt mysterium. Vi ska ju lära oss att äta rimligt mycket och jag gissar att det är det du gör nu Så var nöjd med viktnedgång och fortsätt. Det är ju det här med tålamodet och envisheten vi behöver arbeta på och inse att det inte går så fort som vi många ggr önskar. (läs jag önskar)  Och så.... inte jämföra sig med andra... vi vet ju inte vad dom kämpar med, vad de äter eller hur fort de går upp alla kilona igen.

• Veteran
    8081 inlägg
    15 februari 2024 12:56
    Kiks74 skrev den 6 February 2024 07:26

Jag skulle gärna hoppa på här för att få pepp och inspiration smiley

Visste att jag sett dig någonstans. en har hoppat av nu tar jag in 2. Du är med, Läs på separat tråd om regler.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    Redigerad: 15 februari 2024 14:31

Hej babs2 var finns reglerna? Letade men hittade ingen tråd.

EDIT glöm frågan, det var jag som sökte dåligt

• Veteran
    8081 inlägg
    15 februari 2024 14:59

Veckans lista finns nu på vikttråden

• Veteran
    1244 inlägg
    15 februari 2024 21:58

Oj,oj

några veckor till med liknande resultat ( eller rättare sagt- brist på resultat) så ramlar jag utanför listan!

Får se om jag får nån ny gnista av besöket hos neurologen på måndag?

Måste skriva upp mina funderingar om mediciner mm. 

• Veteran
    2322 inlägg
    16 februari 2024 09:35

jag äter furix men inte går jag ner i vikt. Men min anfåddhet bättre.  Men inte bra. De är ett slit här hemma nu,men de mesta är tömt undervåningen.. Jag gör de små sakerna uppdelning vad saker ska stå.  Vi får ta hand om rigtig rensning sen.  Men fy vad de tar på kropp o själ.  MEN JAG SKA KOMMA IGEN .

• Veteran
    8081 inlägg
    16 februari 2024 12:36
    pralin skrev den 16 February 2024 09:35

jag äter furix men inte går jag ner i vikt. Men min anfåddhet bättre.  Men inte bra. De är ett slit här hemma nu,men de mesta är tömt undervåningen.. Jag gör de små sakerna uppdelning vad saker ska stå.  Vi får ta hand om rigtig rensning sen.  Men fy vad de tar på kropp o själ.  MEN JAG SKA KOMMA IGEN .

Världen är full av tappade sugar men behåll din Pralin!heartyes