Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
så forsätter eländet. Vatten i källaren,de tar aldrig slut. Man måste vara stark endå,smäll på smäll. Troligen snösmältningen.
Kämpa på pralin, ge inte upp!
vad lungt de var här !!
Om jag kan pigga upp (?). med ett statement att min våg har fått spel. För varje gång jag ställde mig på den igår gick jag upp ett hekto... Det hela diffade till slut på 9 hg från första gången till sista jag ställde mig på den... En ny våg beställd och på väg hem men tror inte den hinner komma till imorgon... jag får väl fantisera ihop en medelsiffrra till morgondagens vägning...
Nu hoppas jag min vikt slutar vara jojo. Har fått tid till min förra dietist, hon var helt suverän. Jag har även börjat träna med sjukgymnast och fått hjälp med övningar som inte ställer till för mycket med min fibro. Vi ökar på med två tränings tillfällen från den här veckan och att jag ska träna att gå i trappen några gånger per dag här hemma.
Pepp till er alla
Hej babs2 och alla kämpar härinne.
Av personliga skäl lämnar jag ingen vikt idag.
Jag har visserligen tappat rejält med vikt de senaste dagarna...men inte för att jag varit fokuserad och ätit bra...utan jag mår inte bra just nu... och har knappt ätit alls ...vilket inte är en hälsosam viktnedgång...så jag vill inte vara med att "tävla" f.n.
Lämnar min plats till någon annan som är värd det.
Hoppas återkomma till mina rutiner framöver.
Tills dess önskar jag er alla varmt Lycka till.
PS. jag har inte blivit sjuk ...DS
Ta hand om dej. Kram ❤️
Ta hand om dig Bella50, hoppas det är bättre inom en snar framtid
Hej babs2 och alla kämpar härinne.
Av personliga skäl lämnar jag ingen vikt idag.
Jag har visserligen tappat rejält med vikt de senaste dagarna...men inte för att jag varit fokuserad och ätit bra...utan jag mår inte bra just nu... och har knappt ätit alls ...vilket inte är en hälsosam viktnedgång...så jag vill inte vara med att "tävla" f.n.
Lämnar min plats till någon annan som är värd det.
Hoppas återkomma till mina rutiner framöver.
Tills dess önskar jag er alla varmt Lycka till.
PS. jag har inte blivit sjuk ...DS
Stor varm kärleksfull kram ❤️ // din vän monqi
Bella50, livet går upp och ner. Ibland är det bättre att focusera på annat, ta hand om dig.
Så grått och slaskigt ute. Hoppas regnet tar med snön så vi får bara vägar att gå på, imorse var det isgata 😬
Alla ni medkämpar är guld värda. TACK 🙏
Ingen nämnd - ingen glömd