Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
nu ska de setta igång på tisdag med jobbet. Tur vi har lilla lägenheten. Så nu får jag hoppas de går bra med allt så de inte kommer mer surt. Angående min hälsa så ska jag forsätt med furix vid behov. Nu vet jag när de känns fel. Alltid nåt.
Ja, jag visste vad som skulle hända, men jag valde chipsen ändå. Jag har varit så duktig i flera veckor, så jag tar bakslaget med en klackspark, skärper jag mig bara så vet jag att det försvinner ganska fort. Får ta två halvmilar idag på rodden, så kanske jag kompenserar hälften av det jag tryckte i mig, första är redan gjord, andra tar jag till första perioden i hockey ikväll.
nu är de rörigt på alla vis här, Men nu är de på gång med renoveringen. Och jag får hoppas jag kan hålla alla ställningar . Än är vi kvar i kaoset .
igår på morgonen tog sista chipspåsen slut. Totalt 800 gram chips hade då gett en uppgång på 1,8 kg, på tre dagar... Underskatta inte kombinationen av fett, salt och kolhydrater. Svångrem o hänslen har jag nu, (kanske hade de gjort mest verkan om jag lagt dem över truten), och från gårdagens morgonvägning är jag nu ett kilo ner, nu har jag åtta hekto som ska bort för att vara där jag var i fredags, värsta Jenkadansen det här. Fick ihop 7 km på rodden igår, tänkte först ta milen igår också, men kände att rumpan fått nog. Får se hur långt jag tar mig ikväll, har ju två dagar kvar för att få ihop en någorlunda respektabel sträcka för februari.
Hoppas allt går bra med renovering och med dig själv, Pralin!
Jag tycker det är väldigt jobbigt när det ska vara hantverkare här. Så jag förstår!
Höften bör nog en sjg hjälpa dig med. Fungerar kanske olika i olika regioner men hos mig är man hänvisad till att kontakta sjg själv.
Det ljusnar ute och börjar knoppas❣️
Beställt ännu en 3 veckors kur med Nutrilett för det fungerar bra på mig. Har ätit en vecka keto imellan så bara jag får hem det så kör jag igång
nu tar jag ledigt här ett tag. För vi har inget wifi i stan. Fy vad de jobbigt detta. Gubbar här vänt upp o ner på under våningen. Så vi kan inte vara kvar i huset.
nu tar jag ledigt här ett tag. För vi har inget wifi i stan. Fy vad de jobbigt detta. Gubbar här vänt upp o ner på under våningen. Så vi kan inte vara kvar i huset.
Skriver ingen wifi på dig då tv.
I måndags fyllde jag år började fira på söndagen då min bror med familj passerade på väg till Åre. Pensionärskaka, blåbärstårta, cocacolagryta och gelehallonpannakotta med grädde och hallon blev det då. Måndagen då jag fyllde trodde jag var söndag och då festade vi på kladdkaka, prinsesstårta mm mm. Sen kom det som en chock idag på em att det var onsdag. Jag har alltså inte vägt mig denna vecka heller. Nu är det vardag torsdag och fredag i alla fall.
babs2, det låter som goda dagar :) Har haft kalas här med men måndag, torsdag och fredag ska jag försöka hålla kort.
Planen är sen att hålla bra diet ända till påsk. Lite för mycket av det goda på de senaste. Förhoppningsvis smälter det bort mer snö så man kan gå ut igen med.