Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Får man fråga hur gamla ni är och var ni bor? :)
Själv är jag 43 år och bor i Mönsterås (Småland) med man och 2 barn (+ ett barn utfluget)
Jag är 78 och bor utanför Sundsvall, inga barn men jämårig sambo.
Jag är 48 år, bor i Linköping tillsammans med min make, 1 hemmavarande barn (1 som flugit ut) samt 2 hundar och 2 katter.
Jag är 56, bor i Solna (Stockholm). Är gift, har 5 barn (alla utflugna utom en son som flyttar 1 februari), 3 barnbarn. Vi lever livet i vår husvagn ute i Roslagen när vädret tillåter. En hund, han på bilden, som snart 3 årig schäfer som är mitt sjätte barn
Jag är 45, bor i Uppland med min man. Hos oss bor med två katter och den sista kaninen. Hade många förut men nu är det bara en kvar.
Tycker mycket om trädgård och försöker odla lite mat men däremot lever inneväxter farligt här med torrperioder till regnperioder och katter som tuggar på dem. Ska försöka ta tag i att börja odla lite groddar och skott nu när ljuset kommer tillbaka.
I Sveriges Trädgård , I samhället mellan residensstad och länets hjärta, bor jag!
Jag är 71, lever här sedan nära 38 år med min sambo 77 (importerad från Dalsland.
Fram till pandemin reste vi utomlands 2 eller 3 ggr per år. Nu har jag förlikat mig med att jag orkar inte med att resa.
varken psykiskt eller fysiskt. Vi har båda varsin bukett med diagnoser att hantera, det underlättar inte.
i nuläget är jag tacksam så länge vi orkar bo kvar här och klarar av attt ta hand om stort hus och stor trädgård.
Underlättar inte att vi är ohändiga!
Barn? Inga gemensamma, bara mina två. + 2 barnbarn. De enda husdjur som finns kvar på dessa 3 grenar är i dotterns hushåll:
1 Labradoodle och 3 katter. Sonens och våra hundar lever ett annat, bättre liv nu!
just nu sitter jag i min älskade lilla kökssoffa, tittar ner tvärsöver genomfartsvägen och ner mot ån som nu när löven är borta syns.
jag längtar efter våren när allt börjar spira igen efter vintervilan.
En singelkvinna på 63 år snart 64 år boendes i Stockholm, går mycket i vardagen finns många fina vandringsvägar i Stockholm, kommit igång med träning igen. Stora intressen är att lyssna på böcker, handarbeta - skapa med garner och tyger, dansar en hel del mest styrdans och uppställningsdanser. Älskar att resa och då gärna aktivitets resor.
Har ett arbete jag trivs med går under ett arbetspass 5-6 km vardagsmotionen är viktigt.
Hej jag är 74 år bor i Torna-Hällestad utanför Lund. Gift 2 barn 2 barnbarn sista barnbarnet 10 dagar gammalt så är nu Farmor och Mormor. Är hos dottern i Malmö några dagar hjälper henne med lilla Olle den nyfödde.
Bor på landet stor trädgård där vi har stor odling av Rhododendron mannens och min favorit odling. Aktiv i olika föreningar. Så fullt upp trots pensionär.
Kämpar med vikt för min artros i fot samt dålig rygg. För att kunna gå bättre på promenader med vår älskade hund en Borderterrie.
Lite av/från mig 💃
Hej Bella här ❤️
Vilken kul fråga som du ställde naeco. 👋👋
Trevligt med "presentationerna"... 👍
Föddes i Trollhättan, augusti 1950... är på mitt 74:e alltså.
Del av en familj med 7 barn, födda på nästan exakt 8 år (inga tvillingar).
Har 2 flickor med en norsk man..födda 1968, 1971.
5 barnbarn... Yngste 10 år.
Skild 1977, Omgift 1991. Han är också skild och har 3 barn + 6 barnbarn, 2 barnbarnsbarn.
Jag har jobbat natt i vården som uska i 26 år plus i flera butiker och både på Volvo i Arvika, då vi bodde där, på Saab i Trollhättan i 2 omgångar., som svetsare.
Vi har flyttat runt lite. Bor sedan 2008 permanent i vårt eget paradis (, vår f.d. Stuga vi byggt om och renoverat. ) på vackra Kroppefjäll / Dalsland.
Vi är kattälskare och haft upp till 3 katter samtidigt .
Nu bor Prins Morris med oss sedan 2 år. Adopterad som 8 åring. "Se profilfoto".
Här driver jag en liten Loppis & D-sign på hobbybasis.
Odlar och fixar på tomten...
Ute med husbilen runtom i Sverige, Norge, Danmark & Tyskland när tillfälle ges.
Varit med på MD sedan janusri 2015. Det bästa jag gjort för MIG ❤️👌
Jag är 58 år gift har 2 barn o 2 barnbarn en son kvar i Värmland o dotter som bor i Småland med sina 2 pojkar 9 o 14 år. . Flyttade till Gotland 2006 ❤️