icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    8081 inlägg
    18 januari 2024 19:08

Nu finns viktresultaten på "vikttråden"

• Veteran
    2322 inlägg
    19 januari 2024 11:11

har haft flimmer några dagar,då är jag däckad,Men inte behövt åka in iaf.  Så nu får jag se vad denna dag blir,Kaffe (koffin fritt) annars så är risken de blir värre. Annars deicker jag vanligt, För kaffe måste jag tydligen börja dagen.heart

• Veteran
    1244 inlägg
    19 januari 2024 13:36

Pralin, inte gilla alls. Hoppas det lugnar sig🧸

• Veteran
    1244 inlägg
    19 januari 2024 13:57

Idag kl 09 stod jag på yttertrappan , väl påpälsad. Solen sken på klarblåhimmel och gnistrade i snön.

Nu kom de! Med boxen på taket och hundburen där bak i bilen tillsammans med allt bagaget.

Tut, tut, vink, vink - förbi. Hann iaf se att dottern körde och vink ifrån baksätet. 
    På väg mot lämning av hund utanför Jönköping, till Mariestad för övernattning och imorgon till Sälen. 
    Hoppas allt går bra, barnbarnet har inte varit med på ett par år,pga knäproblem. Som verkar ha gått över.

Hennes amerikanske pojkvän har aldrig stått på skidor så han har fått privatlektioner i slalom i födelsedagspresent!
    Hon  går med för ev översättningshjälp. Fast jag tror att skidinstruktörerna i svenska fjällen har nog haft utländska elever många ggr.

- Bara de kommer hem hela allihopa🌞

Ang Våren

Nu när vi sätter igång igen hoppas vi att alla hittar balans i tillvaron.

- Den balans som krävs för att vi ska komma framåt och helst neråt. 🤗

LYCKA TILL till oss alla❣️

• Veteran
    2322 inlägg
    20 januari 2024 09:32

lite jobbigt för mej nu,ännu svårare gå. Sen flimmret som tog ner mej. Blir nog ringa vc kolla upp var ett tag sen,även höra om mediciner om vi kan göra nånförändring där. Jag är så skagig allmänt påverkad.  Så de måste bli nån koll. nu kaffe. Massa snö minus 12. 

• Veteran
    4094 inlägg
    21 januari 2024 09:44
    pralin skrev den 20 January 2024 09:32

lite jobbigt för mej nu,ännu svårare gå. Sen flimmret som tog ner mej. Blir nog ringa vc kolla upp var ett tag sen,även höra om mediciner om vi kan göra nånförändring där. Jag är så skagig allmänt påverkad.  Så de måste bli nån koll. nu kaffe. Massa snö minus 12. 

Ja, ring NU...vänta inte. Hjärtat är viktigaste organet...Hoppas du åker in. yes

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 22 januari 2024 13:05

Md8h2tg har som ni kan se i vikttråden och Kitty72 kommer i stället.

Mdn7vx0h har bytt namn heter nu 2024me.

Pust! Funderar på om man kan ha krav på riktigt "nicknamn" för att få vara med. Ja så blir det, man får ju hjälp om man behöver.

• Nykomling
    7 inlägg
    22 januari 2024 14:22

Funktionen när man ska välja nicknamn är jättesvår. Vad man än hittar på får man till svar att användarnamnet finns redan. Många användare JA men som sagt jättesvår funktion.

• Veteran
    2322 inlägg
    23 januari 2024 10:55

blir ring vc idag. Att de ska vara så svårt göra de. Men de är typiskt mej.  Här är full storm tar sig inte ut så halt,jag har svårt gå endå.  På torsdag kommer snickare ska kolla hur de ska gå till väga med allt.   Vilket skit som ligger framför oss. Inte konstigt att min kropp säger ifrån.(även "gubbens" ) så är lägget här. Maten kämpar jag med,svårt få till nåt bra. Men vi är i en jäkla situvation. sad

• Mycket engagerad
    379 inlägg
    23 januari 2024 17:28

Längtar efter vår, is och slask här. Det går inte att ta någon promenad alls men huvudet är lite krångligt idag så det blir ändå vila. 

Hoppas att det blir väder i veckan så man kan gå ut en stund smiley