Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Det är en fröjd att få vara med i denna grupp!
Ja varför inte nonstop? Det blev uppehåll i utmaningarna när vi från början hade en belöning för "säsongen". Men nu har vi ju bara belöning var fjärde vecka. Ska titta över det och prata med Johan.
Jag är på i höst med och jag känner nog inte för vägning just på juldagen men som sagt jag hänger på oavsett beslut och kör.
Bariatri, du kan väga dig någon dag före
Klart med Johan om fortsättningen.
Vi börjar v32 och har prisutdelningar v 36, 40, 44, 48, 52 och v4 2025. Läs i övrigt på tråden om nyintagning.
Tidigare medlemmar har förtur
Ja inte har jag kommit långt i år, så fortsätter absolut i höst 🙋
Tack babs2❤️
Bariatri, du kan väga dig någon dag före
Jag löser det och vem vet när vi kommer dit kanske helt enkelt vill utmana mig själv med för det är ju ändå några månader kvar, jag hinner helt enkelt vänja mig med tanken för med tanke på upplägget under perioden så lär det bli en utmaning för oss alla med tanke på att det är tre helger på raken under en viktperiod även om det är två som är större men en som är störst kanske.... Det ska bli roligt men skulle ljuga om det samtidigt inte skrämmer mig lite...
Vi måste ju ändå lära oss leva livet på våra villkor 🥰
Ps. Vet att julen egentligen är brytpunkt mellan två men de faller in under båda
Jag hänger gärna på i höst 🙂
Har just fastnat i OS, synd att jag håller mig till att lyssna. Skulle behövt att sporta själv.
babs2, tack för att du håller i gruppen. Så bra pepp att vad med här 🙂
Tror att det är denna grupp som håller mig uppe, tack för det! Utan BL skulle jag nog tappa fotfästet totalt. Har nu efter en uppgång börjat registrera igen och DET FUNGERAR (3 daggar).