Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Missade vikten men det blir en fin uppgång på nästa lista, glass är gott. Rasta är ett matställe som var svårt med. Denna veckan hoppas jag blir bättre då planen är att vara hemma - ett kalas
här är de bara elände. Vi har kommit på att de gjort fel gällande dränering. Ska komma nån kolla (de har sagt så flera gånger). Och ingen vil ha huset. Själva mår vi skit. Så nu är livet inte alls kul. Vet inte hur vi ska gå vidare. Många tusen inne kollar på hemnet. Men ingen kommer tittar. De är bara vänta finns inget val.
här är de bara elände. Vi har kommit på att de gjort fel gällande dränering. Ska komma nån kolla (de har sagt så flera gånger). Och ingen vil ha huset. Själva mår vi skit. Så nu är livet inte alls kul. Vet inte hur vi ska gå vidare. Många tusen inne kollar på hemnet. Men ingen kommer tittar. De är bara vänta finns inget val.
Är inte detta nåt för ert försäkringsbolag? NI själva ska ju inte behöva "rota" i sånt, tycker jag.
Den entreprenör ni anlitade för jobbet har väl eget försäkringsbolag får man anta.
Ni har det alldeles tillräckligt redan efter allt som varit.
ner 0,3 kg sen jag kom hem. Gick upp 1,15 kg på mina 10 dagar med barnbarnen o dottern.
Så nöjd att det inte var mer kg.
Är inte detta nåt för ert försäkringsbolag? NI själva ska ju inte behöva "rota" i sånt, tycker jag.
Den entreprenör ni anlitade för jobbet har väl eget försäkringsbolag får man anta.
Ni har det alldeles tillräckligt redan efter allt som varit.
De går på garantin så de ska fixa men när. ??
Hej alla i sommarvärmen! Har ni planerat inför ""hösten". Den börjar v 32, samtidigt som "sommaren" slutar. Nu är det vecka 30. Vore tacksam om den/de som redan nu vat att hon inte vill vara med i höst Berättar det, så jag kan ta in nya. Naturligtvis hoppas jag och tror att alla blir kvar.
Ha en bra fortsättning på sommaren allihop!
Vill gärna ha svar från dem som vet att de vill vara med i höst också!
Jag 🙋🏼♀️ vill vara med i höst! Men det var kanske inte frågan?
jag hänger på i höst.
Jag 🙋🏼♀️ vill vara med i höst! Men det var kanske inte frågan?
Jo det var tänkt att vara frågan. Måste kolla hur jag formulerat den.
Jag är jättegärna med i höst! 😃