icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    8081 inlägg
    5 juni 2024 09:18

Många äe med men några tar välförtjänt sommarlov. Själv vågar jag inte annat än fortsätta.angry

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 5 juni 2024 09:50

Hej alla Sommarkämpar....idag blev jag väldigt nöjd med vad vågen visade.

Siffror jag inte sett på lää..nge. Nu gäller det att hålla i detta "flyt" jag är i...och att vikten sjunker dessa sommarveckor på BL.

Nästa mål är att se 74 :a  i  början yes

Jag har börjat  24 h- Fasta 5:2  , måndag & torsdag, varje vecka , när det fungerar i den övriga planeringen.

Blir svårare på Campingturer...men planen är att så ofta jag kan så blir det 5:2 =  Äta 5 & fasta 2.

Detta nya koncept har verkligen hjälpt mig att vända den trista jojo-trenden med vikten.

Det bästa med detta är att jag fattat att jag inte " avlider" utan mat.

Jag bara mår bra yes

Önskar er alla allt gott framöver och håller en yes för en fin sommar....och glöm inte att njuta i Nuet .

• Veteran
    2322 inlägg
    5 juni 2024 11:01

fasta funkar inte för mej höll på förr men nu är de annat som gäller. De som är mitt dilema  småäta. FEL SAKER. Men hoppas komma på rätt bana snart. Men jag går inte upp ligger på samma vikt hela tiden.

• Mycket engagerad
    276 inlägg
    5 juni 2024 12:19

Tack babs2 för att du låter oss registrera. 🙏

Jag håller med bl a Bella50 om att jag vågar inte släppa taget. Jag kör också med fasta när det passar in i livspusslet, oftast 16:8 men har även testat 24 hrs. Ibland går det bra men inte alltid.... Nåväl, var och en av oss gör det som passar en själv.

Fr o m nu kommer även jag att leva campingliv av och till. Vädret får styra väderstreck och tid. En härlig tillvaro med trevligt umgänge och en hel del "goda" frestelser. Och jag ska tillåta mig att njuta 😊😎🥂

• Veteran
    1220 inlägg
    5 juni 2024 13:54

Jag hämtar hem vår nya familjemedlem på söndag och vem vet vad det sen blir för sommar?  I stugan blir det i alla fall. och med diverse besök. Jag har lovat mig själv att hur som helst, hålla vikten över sommaren. Jag har inte bråttom eftersom min nya livsstil ska hålla resten av livet så...? smileyTränat mycket den här veckan vilket inte ger nån vidare viktnedgång heller, utan kroppen samlar gärna vatten tillsammans med ömma muskler och håller skräckslaget i sig...smiley Tänk på att njuta av livets alla njutningar  denna fantastiska årstid!  Nåväl kanske i rimliga propotioner av det som man kan stoppa i sig. då.....wink

• Veteran
    2752 inlägg
    5 juni 2024 14:10

Jag är gärna med i sommar också 

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    5 juni 2024 14:15

Jag fortsätter också gärna över sommaren, måste ha en hållhake på mig själv, annars vet jag hur det blir.

Vill önska alla en trevlig sommar 😎😎

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 6 juni 2024 08:14

BirtheX.... Grattis till er sötnos heart

Hon kommer att ge er mycket härlig gratismotion...och det är ju det som räknas att det ska vara kul att röra på sig så det är win-win.

Lyckligare blir man också med djur i sitt liv. heart

Ha en fin vistelse på ön.

• Veteran
    1220 inlägg
    6 juni 2024 08:10

Tack tack finaste Bella50! heart Och stort grattis till dig att det har lossnat på vågen och att vårens "jo-jo med snöre till" är borta ur bilden. wink

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 9 juni 2024 12:31

Mycket idrott är det nu! Mellan 14 och 15 ska vi hämta beställd mat. Bl a sillsom jag var så sugen på när det var som varmast. Nu är det under 10 grader och regnar, så idag blir det en Tacogratäng.

Rabarberpaj hade jag på önskelistan idag, men det får vara, det är för blött  ute.

Blääääää......