Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Har hoppat över denna veckan då jag inte befinner mig hemma.
nu är den stora RENOVERINGEN klar. Nu börjar jobbet svalt o skönt i dag.
BLEV kalas hos yngsta dotter i går var ditt en stund på kvällen. Hon fixar så mycket med mat o fika,men jag får knappt imej nåt. Och de kan vara bra. Så i dag blir ta tag i saker igen.
nu är de bra väder lite svalare. Men om de blir nåt gjort är tveksamt.
Hur länge håller vårens Biggest looser i sig?
Näst sista 4-veckors vägningen i morgon, är det v 22 nu? I så fall är det slut vecka 26.
Oops !.....då får man " hålla igen " under Midsommarhelgen om man ska avsluta säsongen med flaggan i topp.
LYCKA till allihop idag.
Ursäkta! Jag svarade AniLin utan att kolla fakta! Det är faktiskt sista rapporteringen idag! Så Bella midsommar är räddad ELLER????
Blir det "sommarlov" eller kör vi BL sommar? Du kanske behöver ha lite semester från alla siffror, Babs2? 😉
Frånvarande mycket av olika anledningar.
Ny taktik- endast väga mig på onsdag morgon. Dvs 1 gång i veckan ist f varje morgon. Verkar kvitta lika.
mindre stress med en gång.
Har lyckats hålla min 2 siffriga vikt ,dvs under 100 i ett år nu ca. Glad för det. Mitt mål nu är att stanna där under.
Givetvis gråter jag inte om jag tappar lite.
a
Avslutming på Seniorpromenaden idag. Längs med vår vackra å som bjöd på välbehövlig svalka under lummiga träd. Vi mötte vår skärgårdsbåt Axel i ån två gånger. Glada vinkningar. V
i båtsällskapets hamn intog vi kaffe med bl.a. hembakad rabarberkaka. Kaffe trots värmen smakade utsökt på grillplatsen. Med utsikt över massa vackra ( och troligen mkt dyra flytetyg av olika slag) inloppet till ån och Östersjön. Idag hade vi sällskap av 3 hundar.