Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Ja du Bella, jag gör det jag kan med artrosgympa och stavgångsprommisar i väntan på op. Råder dig att få tid för din nästa höft snarast, jag har ju märkt på båda sidorna hur snabbt det blir sämre. Från hyfsat ok till vidrigt ont dygnet runt på bara fyra månader. Som min kirurg sade förra veckan, det gör ont med gympa etc, men det är inte farligt! Nä, nä, lätt att säga
Jag har skaffat "hårdare" träningsband inför nästa op, bra både före och efter
Finns en förpackning med fyra olika bank på Dollarstore för bars 70 kr, de är mycket dyrare hos min fysioterapeut.
Jag köpte 2 olika på Apotea... Inte särskilt dyra där heller.... OCH vi fick ju ett på Hälsoresan i Torrevieja... Samt att jag fått 2 korta av min sjukgymnast.
Det är en skonsammare träning än motionsbandet..
Jag håller mig i rörelse så mycket jag kan... Mer går inte... men det är frustrerande att man inte längre kan det man vill... 😏🙄
jag med har band men de hänger på träningscykeln och inklämd bland allt just nu.
Ho ho babs2. Allt väl? ❤️
Jodå allt är bra men lite festande hoppas på o morgon
Jodå allt är bra men lite festande hoppas på o morgon
Bra anledning!
Nu äntligen är resultaten klara!
Hej alla kämpar.... hoppas det går bra för er i Nuet
Igår är ett minne , med erfarenheter vi får hantera och lära av.
Imorgon vet vi inget om.
NU är det enda vi vet om. Gör nåt bra av den här dagen
Le mot någon idag...det gör skillnad
.
Vi ska på " kalas" i em....det blir säkert tårta till kaffet. Där har jag ett val att ta ställning till...
Jag hörde nåt om Princesstårta...och det är INTE någon favorit...
Maten går bra de flesta dagar och jag gör så gott jag kan...
En kyskåpsrensning blev gårdagens middag : Ost & pankopanerad Aubergine, Padrones & röd paprika, rädisor , tomat och god sweetchilisås på gräddfil.
Vilken tur att gubben också älskar grönsaker....
Lycka till på vågen. Här går det sakta...men så länge det går åt rätt håll är jag nöjd.
här tar jag en dag itaget. Kan inget annat,de är bara att veckorna går fort. Hoppas kunna ha visning i juni .För inte en vinter till här.
I väntan på veckans resultatlista ... Så "halkade jag till" på detta idag... Dumt... men ack så längesen & smaskigt 😋👌... Men nu lär det dröja....