Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
En vecka på strikt lchf och nu behöver jag pepp, Sötsuget smyger sig på
Ingen vikt denna vecka???
oj vad grejor vi ska ta reda på alla dessa lådor som ska går igenom. Hade jag varit själv hade jag slängt innan kolla. Men vi får försöka komma överens.
Just nu är jag ganska trött på allt här på MD med fastor hit och fetter dit, så jag tar en paus och återkommer efter sommaren. Jag väntar på operation av nästa höft, jag fick igår ändrat min AMD från torr till våt, vilket innebär intravitreala injektioner var 4:e vecka framöver. Jag vill bara ta det lugnt nu över sommaren och gå omkringsom en halvblind höna
Ha det bäst alla kämpar 
PS. Idag fyller min pälskling 15 år
O, en sån fin ärevördig årsrik pälskling Lovis ... Låter skönt med en sommar och gå omkring som en halvblind höna. Njut av din sommar Lovis så ses vi förhoppningsvis till hösten! Hoppas du då har datum för en ny höft. Allt gott!
Tack snälla Birthe, önskar dig en härlig sommar och hoppas vi ses här till hösten. Står på återbudslista för operation och håller tummarna, men nu är det ju blockad på sjukhusen för sköterskorna och jag kan inte annat än stötta dem.
Tack för sommarhälsning! Fel'åt Lovis. Visste inte va AMD var. Så googlade... mindre roligt vara halvblind höna... hoppas behandlingen bromsar så mkt det bara går.
jag har ätit lchf i ett par veckor och går upp i vikt istället för ner
Är det normalt eller? Jag äter ca 200 g fett, 60 g protein och under 5 g kolisar per dag.
jag har inte varit så på banan på ett bra tag, men vikten är som den varit rått långe. Hoppas att de ska bli lungt här så man kan komma igen.
Lycka till med sprutorna! Har en väninna som får dem också. Min sambo däremot har den torra varianten och inget finns att göra. Han har 6 % syn på det ögat.
Önskar dig allt gott Lovis. Du får sitta i solen och njuta .
Att det hela tiden " är nåt" som falerar i kroppen, känner nog många till .
Ta det som det kommer och krya på dig i väntan på åtgärd.
Borde göra en egenanmälan om mitt också...men har inte kommit mig för .
I lördags föll jag som en fura ...och slog i den onda sidan ( den ickeopererade) mer än jag först trodde...för sedan dess har allt blivit värre.