icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 1 juni 2024 08:12

Tack...BirtheX 🙏 med tanke på att jag inte "kämpat" direkt , utan levt på som jag brukar.

Jag tror ändå att mina utökade veckofastor är en bidragande orsak till senaste minusresultaten.

Fortsätter så ett tag

• Veteran
    1244 inlägg
    31 maj 2024 12:57

Behöver kanske den lilla linan att hålla i som är härigenom. Även över sommaren.
     Har resignerat och tacksam om jaga kan avhålla amig borta från tresiffrigt!

Gårdagens kontakt m diabetessköterskan var mkt positiv. Förutom mycket , tom mer än bra långtidsvärde på blodsockret hade vi som vanligt ett trevligt samtal .

avbrutenn återkommer...

• Veteran
    2322 inlägg
    1 juni 2024 07:57

fått börja med furix igen, så blir toa hela fm. HAR kännt att de varit tung andat o flåsigt.jäkla hostan, JAG BLIR VÄLDIG TRÖTT ,SÅ DE ÄR INTE MYCKET SOM FUNKAR

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    1 juni 2024 19:55

Jag är på under sommaren för detta är som sagt ett sätt att hålla sig på mattan oavsett årstid 

• Mycket engagerad
    379 inlägg
    1 juni 2024 21:04

Rapporterar gärna i sommar, viktfarligt att släppa kontrollen helt. Ska försöka gå ner 2 till kilo om inte så behålla vikten där jag är nu. Tack för allt du gör babs2

• På gång
    46 inlägg
    2 juni 2024 11:29

Jag är med under sommaren, måste ha koll.

• Veteran
    8081 inlägg
    3 juni 2024 09:48

Grattis "Mot1mål" Du vann senaste omgången, har rapporterat till Johan nu.

Som jag skrev på Vikttråden fortsätter de som vill att rapportera varje vecka över sommaren, jag sammanställer lite när jag har lust och känner jag mig så blir det nog mest varje vecka. Det blir en lång period vecka 22-32 där vinnaren belönas och sen drar hösten igång vecka 32.

Kör hår och trevlig sommar!

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    3 juni 2024 10:31

Hej Babs jag gör ett uppehåll under sommaren återkommer till hösten vecka 32 förhoppningsvis med full kraft wink

Tack Babs för allt jobb du lägger ner på oss allayes.

Önskar dig en skön sommar. 

• Veteran
    8081 inlägg
    3 juni 2024 23:30

Jag kommer att notera de vikter som lämnas in.

Är inte noga med deltagandet utan det blir som det blir. Har du lämnat in vikt kolla att jag uppfattat och registrerat det, om inte hojta till! Ha en bra sommar allihop!

• Utmärkt medlem
    868 inlägg
    4 juni 2024 18:12

Jag gör uppehåll och återkommer i höst. Ha en fin sommar! 🌞