Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Jag hänger på i sommar...
Veckans resultat klara
Tack :) Det är motiverande när man får vara med här. Kämpar på. Denna veckan har varit tuff men någon promenad har det blivit och för mycket ätande. Försöker skriva matlista till nästa vecka nu.
Fint ute när det regnat är det.
Grattis till dig BirtheX.... Och alla oss andra som hänger i över sommaren. 🥀🥀🥀
Hej alla. Nu drar det ihop sig för veckans " uppträdande"....på VÅGEN alltså.
LYCKA TILL
Så fina tankar Bella. Ja varje positiv tanke vi kan skänka oss själva och livet kan förändra sååå mycket till det bättre! 🙏🏼
är nog så illa att jag gått i vägen. Vill bara sova,orkar inget. Detta hus har tagit all energi.ven orkar i 3 år för att få en förändring. Men nu är jag här en stund. Blir vad de blir.
Hamnat i socker fällan och ätit för mycket och för lite motion suck ingen bra vecka
Nya tag men inflammation i foten gör det svårt att
Gå långa promenader
är nog så illa att jag gått i vägen. Vill bara sova,orkar inget. Detta hus har tagit all energi.ven orkar i 3 år för att få en förändring. Men nu är jag här en stund. Blir vad de blir.
Ojdå Pralin...ingen rolig situation ni är i.
Speciellt nu när förutsättningarna med huset blivit bättre och det skulle bli lättare att sälja.
DU / ni får kanske ta en " time out " ändå. Hämta kraft igen.
Nu vet ju inte jag hela bilden av er situation...men önskar er ALLT gott framöver...och ett lugnare bättre liv när huset blir sålt och det lättar med de bekymren i alla fall.
Återigen bör ni ta hjälp utifrån...så det blir av med visning, försäljning & flytt.
Detta håller inte....och ingen skulle orka ha det som dig/ er.
Skickar Styrkekram med fjälluft till er båda 2.
Alltså jag har en siffra idag som börjar på 76....ofattbart!
Jag vägde över 90 i julas...!!! Måste bankas in att jag gjort det.. Tillsammans med alla på MD förstås och med några samtal med en hälsocoach.... men jag har gjort det själv..

.....kan inte fatta...