icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    4094 inlägg
    19 juni 2024 08:22

Vem sa att hon satsar på att komma under 75....surprise

DET går inte alls ditåt, trots dygnsfastor x 2 senaste tiden. 

NÅT gör jag fel...helt klart. UNNAR mig lite för mycker och för ofta...

Detta tål att tänka på....frown

Hur mår jag då ?...jo,tack...ganska bra .

Önskar er lycka till på vågen idag...och en fin Gooo...d Midsommarhelg.

• Veteran
    1220 inlägg
    19 juni 2024 08:25

Klart viktigare hur du. mår Bella än vad du gör! Så bra att du mår ganska bra och att kropp o knopp inte trilskas. heart

• Veteran
    1244 inlägg
    19 juni 2024 18:32

Pralin,

den där väggen ska du akta dig för. Jag håller helt med Bella !

styrkekram❣️

• Veteran
    2176 inlägg
    20 juni 2024 08:51

pralin Instämmer med övriga och hoppas det bästa för dig/er  🌹

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 22 juni 2024 10:11
    BirtheX skrev den 19 juni 2024 08:21

Alltså jag har en siffra idag som börjar på 76....ofattbart!  crying Jag vägde över 90 i julas...!!! Måste bankas in att jag gjort det.. Tillsammans med alla på MD förstås och med några samtal med en hälsocoach.... men jag har gjort det själv..heartheartheartcrying.....kan inte fatta...

PRECIS så...DU har gjort det själv....och med bravur. Varmaste GRATTIS från en som varit där ...mitt i " flytet"...DET är en euforisk känsla.

Glöm inte njuta på din resa...sådär lite lagom åtminstone.  Att bli för " manisk" tror inte jag håller i längden...inte för mig i alla fall.

Att ha rutin & disciplin som en daglig ingrediens i "sin" modell...tror jag på.

Då spårar man inte ur helt på sin planerade rutt ...även om  kan halka till...vilket är mänskligt.

Du är på en underbar resa nu....och så lilla Bibi som nytt ressällskap.

Ingen dålig kombo heart

• Veteran
    2322 inlägg
    22 juni 2024 16:21

ska få komma på ekg prover mm den 27 juni. Så får jag se om de är nåt som inte är bra. Mitt hjärta håller på med mej. I morse vakna jag hade svårt andas.   Så nåt spökar. Är så vassinigt trött o slut.  Ja ja vi får se vad som felas, Om de inte är den berömda väggen som närmar sig. Nu blir de vila lite igen.  Blir göra lite smått. 

• Veteran
    1220 inlägg
    22 juni 2024 17:11

Pralin Så bra att du kollar upp det som inte känns bra. Håller tummarna för att det inte är något storvajsing.

Bella 🙏🏼 tack för ditt fina inlägg. Kloka tankar. Ne jag tror inte jag blir manisk... Inte om man tittar på denna goda midsommarhelg. Här har njutits och inte tittats på vare sig registreringar eller våg . Tar tjuren vid hornen imorgon igen och väger mig efter detta njutande. Upp på hästen igen! 🙂

• Veteran
    8081 inlägg
    23 juni 2024 11:48

Sent omsider är veckans resultat publicerade. heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 29 juni 2024 08:41

Hej på er allihop. Idag visar vågen på ytterligare ett plus... Jag ska "friflyga" under några dagars semester i Pärlan (husbilen) och där har jag ingen våg... MEN det gör nog ingen större skillnad på måndag & onsdagsvikten.     

Livet är lite föö.. r  tillåtande just nu... MEN  jag mår gott.

Ha det fint så hörs vi... 

• Veteran
    1220 inlägg
    24 juni 2024 11:12

Måste inte livet vara lite för tillåtande ibland?Jag tror det... för att vi ska lyckas i längden.