Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
väntar på svar på provtagningen. Ekg var bra. blodtryck ej bra. Men vi får se när hjärtmottagningen ringer. Bra mår jag inte, sköterskan tyckte jag skulle börja med furix igen...I dag är de svalare passar mej bättre.
Ni som vi följa min semester som kommer vara Svalbard, Stockholm som turist och sedan Arendal kan följa mig på Instagram
digitaliskreativ, ha en trevlig sommar 🌺🐻❄️🎻
Hej allihop.
Sen sist har jag hunnit vara på en husbilstripp på Västkusten...
med 4 dagars " friflygning " inklusive trevlig samvaro , med dotter & vänner.
Detta har inkluderat god mat & dryck....OCH +2,1 kilo i bagaget hem. Sedan dess har jag lämnat tillbaka den vikten - ytterligare 0,1 kg inför veckans vägning. Nöjd med det såklart. Önskar er alla LYCKA TILL.
Resultat finns nu på vikttråden! Ha en bra fortsättning!
Detsamma till dig babs2 👌
Grattis till LinusPL 🌹🌹🤗
I morgon ska sambon och jag bort på lunch
Sedan kommer bror, brorson och brorsonsonen och ska sova över en eller två nätter beroende på vädret och vad de kan hitta på att göra dagtid. Det betyder att här blir fullt med madrasser och sammanställningen för denna vecka blir sen.
Det blev en rejäl semester från BL för mig! Brodern med son och sonson stannade längre än väntat, väldigt trevligt, men tystnaden när de farit var skön-'.
Idag firar vi sambons 78-årsdag, väldigt lugnt med varsin Budapestbakelse till em-kaffet och så ska vi äta middag på restaurang.
Brorsdottersonen har passerat 1 månad och fått ett namn, Otto. Jab får abstinens när det inte kommer bilder eller filmer åtminstone varannan dag.
Det blev en rejäl semester från BL för mig! Brodern med son och sonson stannade längre än väntat, väldigt trevligt, men tystnaden när de farit var skön-'.
Idag firar vi sambons 78-årsdag, väldigt lugnt med varsin Budapestbakelse till em-kaffet och så ska vi äta middag på restaurang.
Brorsdottersonen har passerat 1 månad och fått ett namn, Otto. Jab får abstinens när det inte kommer bilder eller filmer åtminstone varannan dag.
Nu går väl " skam på torra land " Babs...vilken TRÅD är du på nu , med resultaten. !?!?...
men TACK i alla fall.
Ja skam blev blöt om fötterna och hoppade iland
Ursäkta lägger in resultaten på rätt tråd i morgon. Orkar inte nu
tänk att de ska vara så svårt sova. Blev upp kl 3 tog en titt på datorn. Kaffe slurk med. Nu är solen uppe för en ny dag. Blir pumpa vatten (inte jag ). Här tar de aldrig slut hela tiden nytt elände. Hur mycket ska man orka.