icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chat Biggest Looser våren 2024

Veteran
8081 inlägg
2 januari 2024 17:27

har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.

• Veteran
    2322 inlägg
    29 juni 2024 11:29

väntar på svar på provtagningen. Ekg var bra. blodtryck ej bra. Men vi får se när hjärtmottagningen ringer.  Bra mår jag inte, sköterskan tyckte jag skulle börja med furix igen...I dag är de svalare passar mej bättre. 

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    2 juli 2024 14:42

Ni som vi följa min semester som kommer vara Svalbard, Stockholm som turist och sedan Arendal kan följa mig på Instagram 

digitaliskreativ, ha en trevlig sommar 🌺🐻‍❄️🎻

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 4 juli 2024 09:17

Hej allihop. 

Sen sist har jag hunnit vara på en husbilstripp på Västkusten...

med 4 dagars " friflygning " inklusive trevlig samvaro , med dotter & vänner.

Detta har inkluderat  god mat & dryck....OCH  +2,1 kilo i bagaget hem. Sedan dess har jag lämnat tillbaka den vikten - ytterligare 0,1 kg inför veckans vägning. Nöjd med det såklart. Önskar er alla LYCKA TILL.

• Veteran
    8081 inlägg
    5 juli 2024 08:52

Resultat finns nu på vikttråden! Ha en bra fortsättning!

• Veteran
    4094 inlägg
    6 juli 2024 16:07

Detsamma till dig babs2 👌

Grattis till LinusPL 🌹🌹🤗

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 10 juli 2024 09:10

I morgon ska sambon och jag bort på lunch

Sedan kommer bror, brorson och brorsonsonen och ska sova över en eller två nätter beroende på vädret och vad de kan hitta på att göra dagtid. Det betyder att här blir  fullt med madrasser och sammanställningen för denna  vecka blir sen.

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 16 juli 2024 12:23

Det blev en rejäl semester från BL för mig! Brodern med son och sonson stannade längre än väntat, väldigt trevligt, men tystnaden när de farit var skön-'.

Idag firar vi sambons 78-årsdag, väldigt lugnt med varsin Budapestbakelse till em-kaffet och så ska vi äta middag på restaurang.

Brorsdottersonen har passerat 1 månad och fått ett namn, Otto. Jab får abstinens när det inte kommer bilder eller filmer åtminstone varannan dag.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 17 juli 2024 08:10
    babs2 skrev den 16 juli 2024 12:23

Det blev en rejäl semester från BL för mig! Brodern med son och sonson stannade längre än väntat, väldigt trevligt, men tystnaden när de farit var skön-'.

Idag firar vi sambons 78-årsdag, väldigt lugnt med varsin Budapestbakelse till em-kaffet och så ska vi äta middag på restaurang.

Brorsdottersonen har passerat 1 månad och fått ett namn, Otto. Jab får abstinens när det inte kommer bilder eller filmer åtminstone varannan dag.

Nu går väl " skam på torra land " Babs...vilken TRÅD är du på nu , med resultaten. !?!?...

men TACK i alla fall.

• Veteran
    8081 inlägg
    16 juli 2024 22:26

Ja skam blev blöt  om fötterna och hoppade iland 

Ursäkta lägger  in resultaten på rätt  tråd  i morgon. Orkar inte nu

• Veteran
    2322 inlägg
    20 juli 2024 06:15

tänk att de ska vara så svårt sova. Blev upp kl 3 tog en titt på datorn. Kaffe slurk med. Nu är solen uppe för en ny dag. Blir pumpa vatten (inte jag ). Här tar de aldrig slut hela tiden nytt elände. Hur mycket ska man orka.