Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Vecka 32 med invägning onsdag 7/8 före kl 2400 - jag kommer❗️
Jag hänger på i höst
Jag är gärna med i höst.😄
Jag hänger med till hösten.
Trevlig sommar.
Funderar på upplägget inför hösten: vägning v 36,40,44och48inga problem, men v52 är det juldagen. Ska vi utmana oss på det eller ta en kortare etapp på slutet och väga v 51 efter bara 3 veckor??????
Jag fortsätter gärna i höst 🙋♀️
Angående vägningarna i höst och vinter så tror jag att det - för mig - vore bra med piskan i ryggen, dvs vägning även v 52.
Sedan är det kanske inte så roligt för dig att glra extrajobb där i julhelgen!
Och om de flesta önskar tidigare avstämning, v 51, så är jag helt med på det också.
Väldigt tacksam att du fortsätter att lägga ner arbete på detta babs2!
Håller med föregående skrivare. SÅ tacksam att du lägger ned så mycket jobb på BL Babs2. Jag blir verkligen sporrad att måsta väga mig och se sanningen i vigtögat med hjälp av BL på onsdagar.
Hänger gärna med i höst
För min del får det gärna vara vägning v52 det kan sporra mig.
Halloj allihop som hänger här ...och lite extra till oss som hängt kvar i sommar
Idag är de +1,9 kilo från vår semestertripp borta igen
Jag har förstås genomfört 2 dygnsfastor på raken ( med middag emellan ) sånär som på - 8 minuter. Mkt STOLT
Jag har mått jättebra med detta upplägg...så det blir repris på detta.
Ang. Babs fråga.....så vill då inte JAG väga mig på just juldagen....MEN.....som alltid kan man ju ta "veckans bästa-vikt "...alltså väga sig på valfri dag emellan rapporterna .
JAG hänger på vad ni andra vill göra....och egentligen borde vi nog köra Non-stop över alla helger....så som vi gjort i sommar.
Detta är Mitt " förslag "...och självklart är jag med i höst också.
Tack Babs2 för ditt jobb även från mig.