Veteran
8081 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Jahapp...."än slank hon hit , än slank hon dit"....utan att hamna helt i fel spår.
Jag håller den kurs jag lagt för januari....ingen alkohol, inget skräp eller vanligt bröd.
Att det ska vara såå svårt trots det.... +1hg idag...
Funderar nu.....på ekvationen in & ut.
Ska "damma av " mitt Attractband igen...och testa försiktigt.( vill inte få tillbaka det onda i vaden )
Lite är bättre än inget, tänker jag.
Lycka till idag
Basil har hoppat av efter att ha missat 2 onsdagar
i morgon blir de hjärtkliniken kl halv 9. Så får jag se vad som felas. Heller är de stressen. Innre stress,är för mycket nät man är "högkänslig" Ja ja vi får se.
Här var så vitt och vackert och halt.
Idag är det grått, vått och fortfarande halt på vissa ställen. Smutsigt som bara den!
kommer det sol och lite blåst så torkar det upp ganska fort på gräsmattorna.
Det kommer en vår, framöver!
Vikten däremot, den ska ju inte komma mer av, eller hur?
Men det gör den iaf.
Ok, jag vet att det är mitt eget fel, bröd ibland inte alls och ibland f mkt.
Ingrid Marie är bra fortfaranade. Småcitrus(stora som apelsiner) är supergott och blir för mkt. Vågar inte tänka på mitt bls, mäter inte.
Håller på att äntligen äta ur frysen. Så variationen är lite dålig. Gubben tycker att nu ska vi verkligen äta ur den före avfrostningen. Börja från början med hamstringen sedan. Så nu sista tiden köps inget som hamnar i frysen. . Det går väl detta med, men tradigt. Hushållskontot måste kapas lite också.
Motionen är dåligt med. Blir mest gång hit och dit, lite snäll mot ryggen. Men tyvärr inte någon rutin på nånting. Jo, morgonröj och kvällsröj.
Det funkar rätt bra. Kvällsröjet gör att jag hittar kaffebryggaren nästa morgon och trevligare att komma upp. Morgonröjet efter frukost underlättar för trivseln under dagen. Dessa 2 punkter är ganska väl inarbetade rutiner nu.
- läst och hört några gånger, särskilt ang förändring av livsstil som ju är ett brett begrepp:
🌞 Istället för att ta bort något mindre bra, lägg till något bra. När det går bra, minska på det dåliga🌞
ungefär så.
idag är det 1 månad sedan julafton. Tänk vad tiden går fort❣️
i morgon blir de hjärtkliniken kl halv 9. Så får jag se vad som felas. Heller är de stressen. Innre stress,är för mycket nät man är "högkänslig" Ja ja vi får se.
Så bra du fått en tid nu, oavsett vad det beror på så är det viktigt att kolla upp. Förhoppningsvis får du ett bra besked när du kollats upp.
Stress skapar oro i både kropp och själ. Lycka till nu, din hälsa är viktig ❣️
Pralin...Håller med och håller en 👍 för dig. Det har varit och är mycket för dig /er med hus och hälsa nu.
Resultaten finns på viktsidan. Nu var jag skarp på kl 24. Lena444 som har brukat vara sen, visar att man kan leverera i tid
Bra där babs2 👋👋
Man har ju fri vägdag. under veckan... så hur svårt kan det va'?
Det är ju bara deadline onsdag kl 24:00.
52Stinas, bra idé att äta ur frysen. Här börjar det bli en brottningsmatch varje gång man ska stänga den...
Längtar till promenader men vädret är som i april, snö regn, tö, kallt och vind? Imorgon skulle det bli ett rejält oväder. Plan att pulsa i snön i skogen på lördag för då kan man inte halka.
Resultaten finns på viktsidan. Nu var jag skarp på kl 24. Lena444 som har brukat vara sen, visar att man kan leverera i tid
Bra, för annars kommer det bara fortsätta.
Bella håller med dig, hur svårt kan det vara