Veteran
8084 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Fungerar inte på alla sidor, står att jag måste uppgradera plusmedlemskapet. Trots att jag har till juli. Nu har jag lagt till 3 månader hjälper inte. Fast här kan jag skriva, den andra gruppen fungerar inte. Fattar inte varför. Ska se i morgon om jag kan låna en dator av någon. Trist då jag skulle rapportera i dag
Kontakta Någon på matdagboken!!!
Gjort, men ingen rapportering till målviktsgruppen innan kl. 12. Kanske blivit svartlistad
Fungerar inte på alla sidor, står att jag måste uppgradera plusmedlemskapet. Trots att jag har till juli. Nu har jag lagt till 3 månader hjälper inte. Fast här kan jag skriva, den andra gruppen fungerar inte. Fattar inte varför. Ska se i morgon om jag kan låna en dator av någon. Trist då jag skulle rapportera i dag
Gjort, men ingen rapportering till målviktsgruppen innan kl. 12. Kanske blivit svartlistad
Så var det. jag var utslängd. Troligen för att jag inte är tillräckligt aktiv. Missar att registrera innan 12 på måndagar. Trist. Hoppas jag får vara kvar här???
Så var det. jag var utslängd. Troligen för att jag inte är tillräckligt aktiv. Missar att registrera innan 12 på måndagar. Trist. Hoppas jag får vara kvar här???
Ja så länge du inte missar rapportering 3 veckor (onsdsgar) I rad utan att du angett anledning.
Synd att jag har min vågdag på måndagar, annars hade jag haft en ännu bättre siffra idag, ytterligare ett halvt kilo ner. Men förhoppningsvis så finns den nedgången kvar till nästa vecka.
Grattis till vinsten Mot1mål. Bra jobbat
Grattis Mot1Mål 🌺
Tack
Är så glad, kan andas igen när man knyter skorna. Gå, röra på mig mer. Så skönt. Skulle tro jag stannar lite runt 85 ett tag för nu skuttade det rejält.
Däremot är det muskler som fattas på mig, hoppas jag kommer fram till ett sätt att träna som funkar för mig.
Spårade ur i några dagar men nu är allt i ordning igen. Fortsätter kämpa
Vill önska er alla härinne en fin HELG.
Härligt Bella! Rolig teckning... detsamma till dig.