Veteran
8084 inlägg
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
har tagit bort namnlistan, för den är så inaktuell.
Glad påsk alla 🙂 Här blir det nog ingen viktnedgång till nästa gång g för nu är det släkt o vänner middagar o fikor. Påskägg har jag ett med. Ska njuta av sällskap och blandat intag mat denna helg
Men har plan för nästa vecka och jag nog kanske hittar en tränings kvinna på youtube jag kan tycka är bra. Om jag hittar den igen ...
här blir inget påskfirand varken på de ena sette eller andra. jag ska försöka ta mej till affären för här finns inget hemma. Alldrig hänt,men så är de när båda är dåliga . Jag ska försöka ta mej iväg under dagen. SVÅRT BE OM HJÄLP.
blir åka handla idag. fick hjälp av grannar i går med hämta ved.
IGÅR TOG JAG BILEN TILL AFFÄREN. FICK HEM LITE.SÅ MAN FÅR VARA NÖJD MED DE.
Här har vi det så beviljat att man kan beställa på nätet och antingen hämta själv eller få det hemkört.
Har ni inte hemtjänst? Min väninna som är väldigt yr och nu har fått en spricka i bäckenet efter att ha ramlat har hemtjänst som handlar åt henne. Min mamma i Östersund hade det också och hon var ganska nöjd, men när hon hade skrivit kanelbullar och killen som skulle handla köpte kardemummabullar eftersom han tyckte bättre om dem då skrattade hon glatt.
Gjorde en liten invägning bara för att jag kunde idag, som var lägre än morgon vägningen, detta trots en bra frukost efter den första vägningen. Så jag har stora förhoppningar att räknas som 'normal' redan i morgon. Gå från överviktig till att bara vara jätteviktig, men jag ska inte ta ut det i förskott, men jag kan ju passa på att drömma fram till i morgon när vikten ska in hit.
Här har vi det så beviljat att man kan beställa på nätet och antingen hämta själv eller få det hemkört.
Har ni inte hemtjänst? Min väninna som är väldigt yr och nu har fått en spricka i bäckenet efter att ha ramlat har hemtjänst som handlar åt henne. Min mamma i Östersund hade det också och hon var ganska nöjd, men när hon hade skrivit kanelbullar och killen som skulle handla köpte kardemummabullar eftersom han tyckte bättre om dem då skrattade hon glatt.
vi har inte hemtjänst. Vi har så vi kan handla online. Men har inte blivit av bara. Måste övertala den andra helften. Så hoppas de kan bli så.
Så, nu med morgonens vikt, 65.4, så är jag officielt inte längre överviktig enl sjukvårdens kriterier, men det finns fortfarande gott om fett kvar att förlora. Men nu har jag uppnått en milstolpe som jag helst inte vill passera igen, men det kommer jag säkert göra, jag har ju ingen marginal för att våga uttala mig att jag aldrig mer ska passera 65.5 igen. Men jag ska försöka. Åtminstonde så vaknade jag som normalviktig, resten får vi ta från det, och åtminstonde få vara glad idag.
Efter en påsk med god mat, kom jag upp på spinningcykeln. 26 km det är jag nöjd med. Hoppas jag kan komma upp på den i morgon också. Det är målet. Börjat packa. På måndag åker vi till Namibia i 3 veckor. Härligt
här är de sjukstuga än. Har sakt till "sambon" att ringa sjukgymnast kolla om återbuds tid. För så här kan vi ite ha de..,,,