Det står och stampar, men det räknade jag med efter hoppet på över 2 kg. Det går i alla fall neråt även om det inte är så mycket. -0,2 kg den här veckan.
Efter jag har tänkt efter så hoppar jag av, så någon annan kan ta min plats. Jag ligger i influensa och min mage gör att jag är känslig för all mat. Det kommer att ta tid innan jag är bra igen.
Önskar alla en riktig god jul🎄
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Vill gärna vara med efter jul. Tar en paus nu, eftersom min mage har rasat. Jag måste se till att jag kan äta igen.
Krya på dig Vårroos <3
Det står och stampar, men det räknade jag med efter hoppet på över 2 kg. Det går i alla fall neråt även om det inte är så mycket. -0,2 kg den här veckan.
Krya på dig Vårroos <3
Tack
Jag fortsätter också gärna. Blir en extra motivation nu som det faktiskt går rätt väg 😃.
Jag fortsätter gärna. Jag har inte gått ner, men jag har inte gått upp heller, så lite nytta gör det nog att lämna vikt varenda vecka 😄
Efter jag har tänkt efter så hoppar jag av, så någon annan kan ta min plats. Jag ligger i influensa och min mage gör att jag är känslig för all mat. Det kommer att ta tid innan jag är bra igen.
Önskar alla en riktig god jul🎄