Härligt med inlägg här i BL chatten av er som hänger med och inom detta koncept kämpar på med att tappa ballast. Dessa inlägg som här kommer är verkligen sådana som inspirerar mig och ger mig motivation att jobba på. Detta trots att jag nästan i 3 veckor stod stilla på samma vikt fasän jag helt följde min matregim. Det var verkligen frustrerande. Men det verkar som om det nu skulle släppa. Jag skulle inte ha klarat att jobba emot alla triggers jag haft, sedan denna omgång av BL startade, utan fina, peppande och upplyftande kommentarer i min blogg, men, också de inlägg som här kom hade betydelse.
Jag vet att det är så för många - SÅ - därför utmanar jag nu alla deltagare här i BL att aktivt delta med peppande inlägg här i chatten. På så sätt hjälper vi varandra att jobba mot vårt mål, om det sen handlar om att hålla eller minska i vikt!
Måndagen är igen här och det är några dagar fram till vägningsdagen.
Det betyder måndag och tisdag som dagar man kan fixa till en inte så bra weekend eller sätta in en slutspurt. Jag valde att slutspurta inför onsdagen. På med bromsen då det gäller intaget i stort och ner med gasen i förhållande till grönsaker och rörelse.
Hur tänker du fokusera under måndag och tisdag för ett gott resultat på onsdag?
3 dje kortison kuren och kämpar med att inte för mycket och inget socker
Min reumatism medicin hjälper inte som den ska
Hoppas verkligen den här jag fått nu kommer hjälpa kämpar med rörelseträning promenader och motionscykel men har svårt att hålla i cykelstyret pga svullna och värkande händer helt hopplöst
Har nog att hålla vikten efter jul och får väl nöja mig med det just nu
Pepp alla som kämpar
/Lena
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Grattis till oss allihop som aldrig ger upp kampen 👏👏
Extra mycket grattis till Havet denna vecka..👌🌹 ...
Tätt följd av Dodda... som verkligen har kommit in i ett flow. ✌️❤️
Hurra hurra hurra.... 👍
Tack Bella för peppen!
Härligt med inlägg här i BL chatten av er som hänger med och inom detta koncept kämpar på med att tappa ballast. Dessa inlägg som här kommer är verkligen sådana som inspirerar mig och ger mig motivation att jobba på. Detta trots att jag nästan i 3 veckor stod stilla på samma vikt fasän jag helt följde min matregim. Det var verkligen frustrerande. Men det verkar som om det nu skulle släppa. Jag skulle inte ha klarat att jobba emot alla triggers jag haft, sedan denna omgång av BL startade, utan fina, peppande och upplyftande kommentarer i min blogg, men, också de inlägg som här kom hade betydelse.
Jag vet att det är så för många - SÅ - därför utmanar jag nu alla deltagare här i BL att aktivt delta med peppande inlägg här i chatten. På så sätt hjälper vi varandra att jobba mot vårt mål, om det sen handlar om att hålla eller minska i vikt!
Du är utmanad......
Nu åker jag på semester till Nerja och kan inte lämna någon vikt förrän vecka 16.
Kämpa på alla, jag kommer göra mitt bästa, men det är ju alltid lite knepigt på en semester
Nu åker jag på semester till Nerja och kan inte lämna någon vikt förrän vecka 16.
Kämpa på alla, jag kommer göra mitt bästa, men det är ju alltid lite knepigt på en semester
Ha det underbart på semestern. 👌✌️
Ha det underbart på semestern. 👌✌️
Håller med Bella här - njut i fulla drag, slappna av och ladda energi. Håller tummarna för fint väder och härliga dagar. Tack för Peppen!
Tack skall ni ha Bella och MAS. Prognosen (kan man lita på sånt?) för närmaste veckan ser inte helt hundra ut, runt 17° sol mellan regnskurarna.
Skönt med semester iaf
Ha det så fint Lovis! 🌞
Tack Linus
Måndagen är igen här och det är några dagar fram till vägningsdagen.
Det betyder måndag och tisdag som dagar man kan fixa till en inte så bra weekend eller sätta in en slutspurt. Jag valde att slutspurta inför onsdagen. På med bromsen då det gäller intaget i stort och ner med gasen i förhållande till grönsaker och rörelse.
Hur tänker du fokusera under måndag och tisdag för ett gott resultat på onsdag?
3 dje kortison kuren och kämpar med att inte för mycket och inget socker
Min reumatism medicin hjälper inte som den ska
Hoppas verkligen den här jag fått nu kommer hjälpa kämpar med rörelseträning promenader och motionscykel men har svårt att hålla i cykelstyret pga svullna och värkande händer helt hopplöst
Har nog att hålla vikten efter jul och får väl nöja mig med det just nu
Pepp alla som kämpar
/Lena