I morgon vägning igen. Tror att jag ska "återupstå" då.
Igår kom en teaterkompis med en bukett tulpaner. Vi har inte brukat uppvakta varandra men när vi var på Teater I lördags frågade hon om jag haft kontakt med en gemensam kollega som är sjuk och jag svarade den 26:e eftersom hon ringde på min födelsedag. I samma ögonblick som jag sade det kom jag på att jag skulle ha svarat lite mer vagt. Hon visste att jag är en 45:a och kollade och fann att jagfyllde jämnt.
Igår kom en teaterkompis med en bukett tulpaner. Vi har inte brukat uppvakta varandra men när vi var på Teater I lördags frågade hon om jag haft kontakt med en gemensam kollega som är sjuk och jag svarade den 26:e eftersom hon ringde på min födelsedag. I samma ögonblick som jag sade det kom jag på att jag skulle ha svarat lite mer vagt. Hon visste att jag är en 45:a och kollade och fann att jagfyllde jämnt.
Hej är inte här inne så ofta men idag måste jag dela med mig. Är så GLAD. Dock lämnar jag vikt varje vecka..
Fått inrådan av min Läkare att gå ner i vikt mina kolesterolvärden var jättehöga. En Livsförändring.
Jag har haft 1 år på mig. Idag är jag i mål. Min Läkare nöjd och mina värden är normala. Nu har jag normal vikt BMI normalt.
Idag har jag mått mitt MÅL - 20 KG
Känns jättebra två storlekar ner så byxorna för stora blivit lite nya inköp.
GLAD OCH NÖJD. Nu gnäller det att hålla detta.
DODDA/Acki
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Ny dag och nya tag - men liter humor kämpar vi alla vidare 💪♥️
Jätteskoj att få gratulationerna lite utspritt.
Idag blev det en sexa först på vågen - bara försöka hålla i det.
1 hg plus denna gång oxå... Men med fria tyglar... så är jag nöjd att det inte rusar uppåt.
Varmaste Grattis till dig Dodda 🌹... som går från klarhet till klarhet nu. ✌️ Fantastiskt 👏👏
Jätteskoj att få gratulationerna lite utspritt.
Är det läge med ett GRATTIS babs2..?
Fyllt eller fyller du jämt om jag fattat rätt? .. Oavsett får du en hälsning här..
Fyllt eller fyller du jämt om jag fattat rätt? .. Oavsett får du en hälsning här..
Tack Bella ! Jo jag fyllde 80 26 februari. Upplever det jobbigt, men vad gör man?
Tack Bella ! Jo jag fyllde 80 26 februari. Upplever det jobbigt, men vad gör man?
Stort grattis ❤️
Hej är inte här inne så ofta men idag måste jag dela med mig. Är så GLAD. Dock lämnar jag vikt varje vecka..
Fått inrådan av min Läkare att gå ner i vikt mina kolesterolvärden var jättehöga. En Livsförändring.
Jag har haft 1 år på mig. Idag är jag i mål. Min Läkare nöjd och mina värden är normala. Nu har jag normal vikt BMI normalt.
Idag har jag mått mitt MÅL - 20 KG

Känns jättebra två storlekar ner så byxorna för stora blivit lite nya inköp.
GLAD OCH NÖJD. Nu gnäller det att hålla detta.
DODDA/Acki