icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2025

Veteran
8081 inlägg
26 december 2024 19:18

Här kan vi surra om vad vi vill.

• Veteran
    8081 inlägg
    28 februari 2025 11:56
    Ella74 skrev den 25 februari 2025 06:35

Nygammal deltagare här som gärna vill hoppa på och börja igen laugh

Just nu är vi 30 deltagare och det har jag satt som tak. 

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    28 februari 2025 17:33

Så står vi inför en weekend igen. Härligt och på samma gång utmanande. Den fria känslan man får efter en strukturerad arbetsvecka vill tyvärr ibland färga av sig på hur man förhåller sig till sin matregim...... Men här kämpar jag i alla fall emot detta och jobbar strukturerat enligt planen vidare.

Kör lugnt på er viktresa - trevligt veckoslut till er alla deltagare här på BL. 

• På gång
    16 inlägg
    1 mars 2025 07:11

Hej. Jag är ny här och skulle gärna vilja vara med, är det fullt sätter jag mig gärna på väntelista smiley

• Veteran
    2322 inlägg
    1 mars 2025 11:18

jag går ur "viktresan" måste komma på rätt bana med allt.  Kanske åter kommer.

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 1 mars 2025 15:29
    Kistad74 skrev den 1 mars 2025 07:11

Hej. Jag är ny här och skulle gärna vilja vara med, är det fullt sätter jag mig gärna på väntelista smiley

Vill du vara med som Ella74 eller kistad74????

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    Redigerad: 2 mars 2025 08:44

Pepp till oss alla! Nu är vi över halvvägs i denna vecka och det är flera dagar till nästa vägning. Här är några motiverande rader för att hålla dig inspirerad på din viktresa och nå minusresultat på vågen - be your own best biggest looser:

🌟 Små steg leder till stora resultat – Varje hälsosamt val du gör idag tar dig ett steg närmare ditt mål. Fokusera på dina framsteg.

💪 Du gör detta för DIG – Påminn dig själv om varför du började. Är det för bättre hälsa, mer energi eller ökad självkänsla? Håll fast vid din vision.

🚀 Fira varje framgång – Oavsett om det är en centimeter mindre i midjan, en hälsosammare måltid eller en starkare kropp, varje framsteg räknas.

❤️ Var snäll mot dig själv – Motivation går upp och ner, men det viktigaste är att aldrig ge upp. Om du faller, res dig upp och fortsätt framåt.

🔥 Visualisera ditt bästa jag – Se dig själv starkare, friskare och lyckligare. Din framtida version av dig själv tackar dig för att du inte gav upp

Du klarar detta! 💪✨

• Veteran
    1371 inlägg
    5 mars 2025 13:01

Vilket fint pepp MAS63 🥰 så sant och detta behövde jag idag då jag är lite låg.

Var rädd om dig ❤️

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 5 mars 2025 18:38

Det blev en viktökning denna gång...oxå... Men det beror på bra saker / händelser i mitt liv..

Så det var värt det alla dagar i veckan. . 🙏

Hoppas ni mår bra därute 🙏

• Mycket engagerad
    138 inlägg
    6 mars 2025 10:17

Vad tråkigt det är när inget visar sig på vågen längre. sad Men får väl glädjas åt att muskelmassan ökat och fettmassan minskat så snart skall väl viktbiten också vända. Får man väl hoppas. 

Nu fortsätter vi att kämpa, snart är våren här med härliga grillkvällar. smiley

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    6 mars 2025 14:22

Tack Kulla för din pepp! Det kommer nog snart att vända, ska du se. Kämpa på så kommer nog resultatet så småningom yes