icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2025

Veteran
8081 inlägg
26 december 2024 19:18

Här kan vi surra om vad vi vill.

• Veteran
    8081 inlägg
    9 februari 2025 17:13

Jag tar semester från vågen ett tag, men fortsätter som vanligt med summeringen av era vikter. Har kommit in i felaktig rutin, äter fel och för mycket, men arbetar på att komma in i en bättre rutin.

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    9 februari 2025 21:43
    babs2 skrev den 9 februari 2025 17:13

Jag tar semester från vågen ett tag, men fortsätter som vanligt med summeringen av era vikter. Har kommit in i felaktig rutin, äter fel och för mycket, men arbetar på att komma in i en bättre rutin.

Kreativa pauser kan vara de bästa då man tar in på en avstickare under sin viktresa. Du är snart tillbaka i rullorna igen heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 13 februari 2025 09:03

Klokt beslut med semester,   babs2 . Ge upp gör vi aldrig....✌️

JAG blev både glad och förvånad att rapportera mitt årsbästa igår ...på denna berg-och dalbana.

Skam den som ger sig...måttot är att det ska stanna på minus över tid....med upp och nergångarna har jag lärt mig - "det är så jag funkar" .

Det behöver inte gå fort...bara det lättar på vågen i slutändan. Njuter av varje -hg som blir kvar ...sas

JO, jag har en hel del minus att återta...men ändå är jag nöjd med att inte gått upp ALLT...

och börja om från scratz s.a.s. Jag har ändå "lärt mig nåt " under resans gång.

Det har ALDRIG hänt att jag behållt ett minus  i c:a 10 år på raken. ( Idag -15,7 kg ) ✌️

Under alla mina viktresor( som är mååå..nga)  har jag gått upp allt och lite till under ganska kort tid efteråt.

Som mest ett par år har jag stått pall....så jag är i alla fall inte helt och hållet tillbaka på noll.

NU kör vi på allihop....det finns ett ljus i tunneln. Gå emot det...och vi ska väl kunna njuta av färden också.

Må väl därute ❤️ var rädda om er 👌

• Veteran
    2322 inlägg
    13 februari 2025 13:49

ska försöka hoppa på tåget igen. Blir vad de blir. Skönt få ligga i en bra säng. Blev lite rastlös sista dagarna i lägenheten. Finns lite mer att lägga händerna på i huset.  Så nu blir ta tag i detta med vår dränering har kommun och firman som gjort jobbet. Men de är så segdragit.  Vi måste ringa trycka på hela tiden bli kopplad till olika som trors veta nåt.  

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    Redigerad: 17 februari 2025 20:09

Kämpa på alla BL-deltagare - Bara några dagar kvar tills det igen är dags:

Bilden skapad med AI

Jag hoppas på att jag får uppleva samma känsla som kvinnan på bilden. Jag verkar tyvärr ha någon sorts platå på gångs!

• Veteran
    4094 inlägg
    18 februari 2025 09:32

MAS63....vilken otroligt inspirerande bild ✌️Tron kan försätta berg...🙏

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    19 februari 2025 08:42

Onsdag - här lyser solen och det är c:a -3 grader en härlig vinterdag. Vågen visade minus så det känns bara positivt, nu är siktet inställt på att komma under 70 kg de närmaste två veckorna. 

Ha en skön onsdag 💐☀️

• Veteran
    2322 inlägg
    19 februari 2025 11:34

ja nu är de försöka få till nån rutin på mitt liv.  Jag har iaf inte gått upp ivikt (konstigt) får vara nöjd med de.    Som sagt de är  tufft här hos oss.   Fått kontakt med  dräneringsfirman får se  när de tar hand om de som ska göras.  

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 19 februari 2025 19:39

Nu blev jag lika glad som henne på bilden ovan. 🤣🤣

ÄNTLIGEN under 77 kilo... Så gött. ✌️

Nu måste jag hålla detta och komma ner mera.

Verkligen sporrande 🙏🙏

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    21 februari 2025 12:09
    Bella50 skrev den 19 februari 2025 19:39

Nu blev jag lika glad som henne på bilden ovan. 🤣🤣

ÄNTLIGEN under 77 kilo... Så gött. ✌️

Nu måste jag hålla detta och komma ner mera.

Verkligen sporrande 🙏🙏

Jag hoppas på att också jag kommer till samma mindset. Vet inte vad jag gör för fel då jag helt har stannat på en platå. Jag skall prova med mera proteiner och skala ner på kolhydraterna och se om det skulle hjälpa. Undrar om det kan ha något med att jag nu satt in ett ätförnder som är janska så avvikande från det som min kropp är van med? Det är ett ganska stort hopp mellan 12:12 och 14:10....