Tänk att jag äntligen har kommit iväg till simhallen. Verkar som det gav resultat också. Blev glatt överraskad när jag ställde mig på vågen och den visade -2,2kg på en vecka. Nu blir det att kämpa på i simhallen 2 ggr i veckan. För vem vill inte ha god kondition till våren och framför allt sommaren, så man orkar göra allt det där man vill göra när solen lyser och man är ledig.
här kämpar vi på med detta hus. Fundera på att slå igen de. För nu är de jobbigt, gubben mår inte bra. Inte jag heller men äe nog lite mer på banan. Hämta honom från lassaretet i fredags . Ja man får se hur allt detta går.
Nu står vi alla inför en ny BL-vecka full av möjligheter och goda val men också laddad med utmaningar och frestelser - dock - lycka till och se allt det goda i att vakta vikten!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Jösses, det går bra nu... OCH jag har i stort sett legat stilla hela veckan... så DEN lägre vikten, var iaf ingen "dagslända". Idag - 1 kg till.
Sååå..... Tacksam 🙏
Lycka till ni andra. Håller en 👍🫶
Så skönt nu är jag äntligen 2 siffrig men det är på håret (99,9 kg)
Resultaten finns på vikttråden nu!
Tänk att jag äntligen har kommit iväg till simhallen. Verkar som det gav resultat också. Blev glatt överraskad när jag ställde mig på vågen och den visade -2,2kg på en vecka. Nu blir det att kämpa på i simhallen 2 ggr i veckan. För vem vill inte ha god kondition till våren och framför allt sommaren, så man orkar göra allt det där man vill göra när solen lyser och man är ledig.
Kommentar på lunchrestaurangen igår: " Jag tar bara pommes för jag skall på pizza senare" Man blir litet orolig för människors matvanor ibland....
Här kommer en underbart peppande Ted-talk (på engelska) för er som - likt jag - inte tycker om att man tar foton på mig....
https://www.youtube.com/watch?v=KTejqeu00G0
här kämpar vi på med detta hus. Fundera på att slå igen de. För nu är de jobbigt, gubben mår inte bra. Inte jag heller men äe nog lite mer på banan. Hämta honom från lassaretet i fredags . Ja man får se hur allt detta går.
Ska till tandläkaren snart tar itu med detta sen
Nämen, det blir ju i morgon!
Nu står vi alla inför en ny BL-vecka full av möjligheter och goda val men också laddad med utmaningar och frestelser - dock - lycka till och se allt det goda i att vakta vikten!