icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Chat Biggest Looser 2025

Veteran
8081 inlägg
26 december 2024 19:18

Här kan vi surra om vad vi vill.

• Veteran
    4094 inlägg
    24 januari 2025 09:07

Min start på 2025 är jag nöjd med. Ett totalt minus på - 3,1 kg....och detta med att registrera mina intag senaste dagarna har inte gjort det sämre.

Dessutom har jag genom att regga igen, fått ett "kvitto" på HUR jag äter...och är lite överraskad hur bra energi% cirklar jag får till 🙏

Jag fastar så länge jag vill & kan varje dag....minst 16:8...förrutom min söndagsgo'frukost , som vi har som rutin att njuta av.👌😋

Nu kör jag vidare på detta koncept....lycka till allihop 

• Engagerad
    69 inlägg
    24 januari 2025 10:26

Bella50 visst är det skönt att vara nöjd! Känner samma jag med, är nöjd med min start o hoppas på att det fortsätter någorlunda smidigt framöver också. Här hemma har vi lördags go' frukost😁

• Veteran
    2322 inlägg
    25 januari 2025 12:27

jag tar en stund i taget. Äter min frukost sent (passar mej). så nu blir de gröt för mej.  Annars så händer inte så mycket här,men så är de nu. smiley

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    25 januari 2025 20:23

Tills det blir onsdag igen: 

"Det spelar ingen roll hur långsamt du går så länge du inte stannar." - Konfucius

• Veteran
    2322 inlägg
    29 januari 2025 10:32

kom hem från lassaretet i natt vid 2 tiden. "gubbenMIn" blev inlagd igen.  Så får se vad som felar,har blivit nåt efter hjärtinfarkten i oktober. Har smärta när han går o gör annat.... Så får höra idag hur fortsättningen blir.   Så nu är de tufft igen hur man ska orka.  Men jag är nog stark ???

• Engagerad
    69 inlägg
    29 januari 2025 12:25

Pralin usch det låter jättejobbigt, för er båda! Hoppas att det går bra o att han får komma hem snart. O att de kan hjälpa honom. Självklary är du stark!! Men ibland får man vara svag o känna sig ledsen också, bara man inte fastnar där!

• Veteran
    6812 inlägg
    Redigerad: 29 januari 2025 16:42

Vågen går åt rätt håll! Nu blir det båten över till fastlandet för mys med dotter o barnbarnen ons-sön. Se vad vågen visar när jag kommer hem 🤣🤔

Har som mål 10 000 steg varje dag inne på 45 dagen. 
    vi skall gå till Lilla Bageriet för fika ser jag något gott jag är sugen på så väljer jag det annars tar jag en smörgås. 
    så jag har en plan. Skall inte komma hem som vanligt med extra vikt när jag lämnar ön 🤪

• Veteran
    4094 inlägg
    30 januari 2025 07:59
    Havet skrev den 29 januari 2025 16:42

Vågen går åt rätt håll! Nu blir det båten över till fastlandet för mys med dotter o barnbarnen ons-sön. Se vad vågen visar när jag kommer hem 🤣🤔

Har som mål 10 000 steg varje dag inne på 45 dagen. 
    vi skall gå till Lilla Bageriet för fika ser jag något gott jag är sugen på så väljer jag det annars tar jag en smörgås. 
    så jag har en plan. Skall inte komma hem som vanligt med extra vikt när jag lämnar ön 🤪

Alltid bra med en plan. Ha en trevlig vistelse på land.✌️

• Veteran
    2322 inlägg
    30 januari 2025 11:23

de är lite tung nu. Måste be granne hjälpa mej med veden. Mannen är i linköping,får se vad de hittar på med hans onda, HJÄRTA. Jag äter nästan inget,blivit så en tid. Lever nästan på gröt . Men de kommer väl bättre dagar så klart ???

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    30 januari 2025 17:28
    pralin skrev den 30 januari 2025 11:23

de är lite tung nu. Måste be granne hjälpa mej med veden. Mannen är i linköping,får se vad de hittar på med hans onda, HJÄRTA. Jag äter nästan inget,blivit så en tid. Lever nästan på gröt . Men de kommer väl bättre dagar så klart ???

Jag är hoppfull om att det kommer bättre dagar. Man säger ju som så att då det är som värst kan det bara bli bättre heart