Då kör vi gång 2017 års Ica klassikern! Alla är välkomna att hänga på!
Ica Klassikern som sträckers sig över ett år och du gör det i ditt eget tempo under dom perioder som gäller för varje aktivitet!
Kravet är att man har ett ica kort, (det kostar endast 50 kr att göra denna klassikern).
Länk till Ica Klassikern: http://www.ica.se/klassikern/
1:a Vätternrundan: Cykel 30 mil, 10 april - 2 juli
2:a Vansbrosimningen: Simning 3000 m, 17 juli - 24 sept
3:e Lidingöloppet: Löpning/ gång 30 km, 9 okt - 10 dec
4:e Vasaloppet: Skidor/ stavgång 90 km 15 jan - 18 mars
Vasaloppet!
- Havet..........83,08 km
- SuperK........45 km
- madde65.....
- Tita.............94,9 km
- Arrietty.......
Lidingö loppet!
- Havet..........14 km
- SuperK........16 km
- madde65.....
- Tita..............26,3 km
- Arrietty.......
Vansbrosimmet!
- Havet..........1000 m
- SuperK........
- madde65.....
- Tita..............1000 m
- Arrietty.........3000 m
Vätternrundan!
- Havet...........87 km
- chicha..........11 km
- SuperK........ 305 km������
- madde65.....
- Tita..............30 km
- Arrietty.........109 km
Har glömt att rapportera in mina resultat på löpningen. Har kommit upp i 8 km nu.
6 km avklarade, promenad i rask takt.
Blev nog över 5 km i dag (är säker på 4 km och sedan la telefon av men det är ca 2 km så för att vara säker räknar jag bara 5 km)
Så nu är jag uppe i 18 km
10 km cykling idag! Nu är jag klar med Vätternrundan!
Andra löprundan (2,5 km) avklarad! Totalt joggat/sprungit 5 km. Idag gick rundan på 16 min. Två minuter bättre än i onsdags. Om jag fortsätter så här och förbättrar mig med två minuter för varje runda kommer tiden att börja gå baklänges i slutet av utmaningen
.
Nöjd är jag i alla fall! Och jag hade tappat lite i vikt senaste veckan också vid dagens invägning. Det är kanske hårdträning som gäller?!
Jag blir långsamt, långsamt bättre men kommer inte att kunna följa er för jag får inte träna innan jul. Kanske korta lugna promenader i december men inget mer.
Jag har varit tvungen att acceptera det nu och kommer att sköta mig. Jag vill ju bli bra om jag skall få en möjlighet att springa igen.
Så lycka till alla ni som kan jogga på.
Jogga kan vi glömma, men nu har jag iaf gått i mer än 30 minuter och får enligt ICA-klassikern tillgodoräkna mig tre kilometer. Det här blir nog mitt värsta tror jag,
Jag har promenerat 3 km idag, så är nu uppe i 9 km totalt.
Varit ute och gått i rask takt både på fm och på em. Sammanlagt 16,7 km idag 👍🏼 Så nu är jag redan i mål. 😱 Vad snopen jag blev när jag fyllde i dagens km 🤔
Jag är i mål jag med.
Kan bero på att jag haft hund i nästan en vecka :)
Men det känns som om det bara hänt, har inte någon aning om hurag gått så mycket.