icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8085 inlägg
    27 januari 2021 22:38

Ursäkta mig, måste ha missat just sidan 4 på något sätt fast jag trodde att jag gått igenom 2 ggr. Nu är alla vikter inne. blush

• Veteran
    8085 inlägg
    28 januari 2021 01:10

Om ni hittar något fel hojta till så fixar jag det i morgon bitti.

• Engagerad
    69 inlägg
    29 januari 2021 07:33

Nä nu går det trögt med vikten... den går liksom åt fel håll fast jag sköter mig. Jaja, det släpper väl någon gång...snart hoppas jag.

• Veteran
    2753 inlägg
    29 januari 2021 09:02

Kämpar på onsdagens vikt måste bero på ngt med att kroppen dragit till sig vätska får så konstigt ibland för idag var det en annan vikt 🤗

har kämpat med mat och träning hela veckan 

pepp alla 

• Veteran
    8085 inlägg
    29 januari 2021 11:33

Har blivit en del mackor och smörgåsrån med ost, som jag köpte hem till sambon. Det var inte alls meningen att jag skulle vi äta av den. 

Lunchen idag blev samma som gårdagens middag, grönsaksbiffar med keso, recept vecka 2 på 800 kcal-menyn. Jag hoppade över purjon till keson och tog senap i stället. Det blav jättegott. Tillsatte lite majzena i smeten för den blev  i blötaste laget.

• 29 januari 2021 11:54
    babs2 skrev den 29 januari 2021 11:33

Har blivit en del mackor och smörgåsrån med ost, som jag köpte hem till sambon. Det var inte alls meningen att jag skulle vi äta av den. 

Lunchen idag blev samma som gårdagens middag, grönsaksbiffar med keso, recept vecka 2 på 800 kcal-menyn. Jag hoppade över purjon till keson och tog senap i stället. Det blav jättegott. Tillsatte lite majzena i smeten för den blev  i blötaste laget.

Grönsaksbiffar lät jättegott, recept? 

• 29 januari 2021 11:55

Dagens lunch.... Så spännande hur gott det är med enkel mat helt plötsligt... Som att kroppen efter pulverveckorna återupptäckt smaker 🤩

• Veteran
    8085 inlägg
    29 januari 2021 14:20
    Jhvm8318 skrev den 29 januari 2021 11:54
    babs2 skrev den 29 januari 2021 11:33

Grönsaksbiffar lät jättegott, recept? 

Kolla 800-kcal-menyn vecka 2  eller möjligen 3

• Veteran
    8085 inlägg
    29 januari 2021 21:45

Idag kom äntligen kallelsen till sömnapnemottagningen för utprovning av cpap-utrustning. Jag har tidigare haft en snarkskena,som inte passar min gom längre. Utan skena blev jag väldigt trött och fick remiss till apnemottagningen, fick sova en natt med utrustning och sen har jag väntat på resultat och nu har det kommit. Ska bli härligt att få sova ordentligt och vara mindre trött.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    30 januari 2021 09:05

Nu är det helg och vikten visar än en gång neråt, då gäller det bara att det ska stanna kvar där tills nästa veckas invägning. Ja det är fel att jag uttrycker mig som om det inte är mitt eget fel att vikten stiger med jämna och ojämna mellanrum, det är ju faktiskt jag som väljer att äta sånt som jag vet är fel att äta och i fel mängder. Det är det egna (dumma) valet, som sätter mig i den sittsen, man ska inte skylla på någon annan eller slumpen eller ödet, det är mitt val. Nu tänker jag välja klokt.