Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Nu ska kommande matvecka planeras!
Nu är det helg och vikten visar än en gång neråt, då gäller det bara att det ska stanna kvar där tills nästa veckas invägning. Ja det är fel att jag uttrycker mig som om det inte är mitt eget fel att vikten stiger med jämna och ojämna mellanrum, det är ju faktiskt jag som väljer att äta sånt som jag vet är fel att äta och i fel mängder. Det är det egna (dumma) valet, som sätter mig i den sittsen, man ska inte skylla på någon annan eller slumpen eller ödet, det är mitt val. Nu tänker jag välja klokt.
Så är det - man sätter sig själv i den sitsen. Det som är svårt är att själv få sig själv upp från den sitsen. Det är liksom så skönt att sitta kvar och mumsa. Självdisciplin är ibland bland det svåraste som finns! Kämpa på, du fixar det hela
Största prövningen hitintills, mannen och sonen sitter i soffan och äter godis och ostkrokar! Jag gick och lade mig i badkaret 🙈
Jag kan stå emot 💪
Största prövningen hitintills, mannen och sonen sitter i soffan och äter godis och ostkrokar! Jag gick och lade mig i badkaret 🙈
Jag kan stå emot 💪
Vilket bra val! Stolt över dig och att du kunde stå emot!
Köpte en semla till sonen vi firade lite idag och åt god mat på kvällen men bytte ut vissa saker som bacon till hamburgaren och tog små burgare och kalkonbacon istället
fick mannen att släpa upp motioncykeln ur källaren och sedan cyklade jag 1 mil på den och kännde mig riktigt nöjd 🤗
har tränat riktigt mycket under januari och varit duktig med matintaget yej 👍🏽
Köpte en semla till sonen vi firade lite idag och åt god mat på kvällen men bytte ut vissa saker som bacon till hamburgaren och tog små burgare och kalkonbacon istället
fick mannen att släpa upp motioncykeln ur källaren och sedan cyklade jag 1 mil på den och kännde mig riktigt nöjd 🤗
har tränat riktigt mycket under januari och varit duktig med matintaget yej 👍🏽
Medvetna val, hejja 💪
får till dagarna ganska bra. Har tagit bort fikat.
får till dagarna ganska bra. Har tagit bort fikat.
Låter jättebra - fortsätt så!
Helgen är slut och ny vecka börjar. Har planerat maten och storhandlat. På menyn står lax med philadelphia, älgfärsburgare, blomkålssoppa och eventuellt Västerbottenostpaj. Lite varierande tillbehör i form av baccon, rucola, spenat, haricot vrets, kålrots pommes, majonnäs och sallad.
Helgen är slut och ny vecka börjar. Har planerat maten och storhandlat. På menyn står lax med philadelphia, älgfärsburgare, blomkålssoppa och eventuellt Västerbottenostpaj. Lite varierande tillbehör i form av baccon, rucola, spenat, haricot vrets, kålrots pommes, majonnäs och sallad.
Låter som att det blir en god vecka 😋