icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8083 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8083 inlägg
    30 januari 2021 12:41

Nu ska kommande matvecka planeras! 

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    30 januari 2021 15:15
    klaraelv skrev den 30 januari 2021 09:05

Nu är det helg och vikten visar än en gång neråt, då gäller det bara att det ska stanna kvar där tills nästa veckas invägning. Ja det är fel att jag uttrycker mig som om det inte är mitt eget fel att vikten stiger med jämna och ojämna mellanrum, det är ju faktiskt jag som väljer att äta sånt som jag vet är fel att äta och i fel mängder. Det är det egna (dumma) valet, som sätter mig i den sittsen, man ska inte skylla på någon annan eller slumpen eller ödet, det är mitt val. Nu tänker jag välja klokt.

Så är det - man sätter sig själv i den sitsen. Det som är svårt är att själv få sig själv upp från den sitsen. Det är liksom så skönt att sitta kvar och mumsa. Självdisciplin är ibland bland det svåraste som finns! Kämpa på, du fixar det hela yes

• 30 januari 2021 17:39

Största prövningen hitintills, mannen och sonen sitter i soffan och äter godis och ostkrokar! Jag gick och lade mig i badkaret 🙈

Jag kan stå emot 💪

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    30 januari 2021 18:16
    Jhvm8318 skrev den 30 januari 2021 17:39

Största prövningen hitintills, mannen och sonen sitter i soffan och äter godis och ostkrokar! Jag gick och lade mig i badkaret 🙈

Jag kan stå emot 💪

Vilket bra val! Stolt över dig och att du kunde stå emot! yes

• Veteran
    2753 inlägg
    Redigerad: 30 januari 2021 21:59

Köpte en semla till sonen vi firade lite idag och åt god mat på kvällen men bytte ut vissa saker som bacon till hamburgaren och tog små burgare och kalkonbacon istället 

fick mannen att släpa upp motioncykeln ur källaren   och sedan cyklade jag 1 mil på den och kännde mig riktigt nöjd 🤗

har tränat riktigt mycket under januari och varit duktig med matintaget yej 👍🏽

• 31 januari 2021 07:45
    Lena444 skrev den 30 januari 2021 21:59

Köpte en semla till sonen vi firade lite idag och åt god mat på kvällen men bytte ut vissa saker som bacon till hamburgaren och tog små burgare och kalkonbacon istället 

fick mannen att släpa upp motioncykeln ur källaren   och sedan cyklade jag 1 mil på den och kännde mig riktigt nöjd 🤗

har tränat riktigt mycket under januari och varit duktig med matintaget yej 👍🏽

Medvetna val, hejja 💪

• Veteran
    2322 inlägg
    31 januari 2021 10:30

får till dagarna ganska bra. Har tagit bort fikat. heart

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    31 januari 2021 19:31
    pralin skrev den 31 januari 2021 10:30

får till dagarna ganska bra. Har tagit bort fikat. heart

Låter jättebra - fortsätt så! laugh

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    31 januari 2021 19:44

Helgen är slut och ny vecka börjar. Har planerat maten och storhandlat. På menyn står lax med philadelphia, älgfärsburgare, blomkålssoppa och eventuellt Västerbottenostpaj. Lite varierande tillbehör i form av baccon, rucola, spenat, haricot vrets, kålrots pommes, majonnäs och sallad. 

• 31 januari 2021 19:47
    Åsa79 skrev den 31 januari 2021 19:44

Helgen är slut och ny vecka börjar. Har planerat maten och storhandlat. På menyn står lax med philadelphia, älgfärsburgare, blomkålssoppa och eventuellt Västerbottenostpaj. Lite varierande tillbehör i form av baccon, rucola, spenat, haricot vrets, kålrots pommes, majonnäs och sallad. 

Låter som att det blir en god vecka 😋