Engagerad
100 inlägg
Idag är det 200dagar kvar till 1 juni 2015
Vad säger ni? Ska vi köra järnet fram tills dess och vara nöjda med oss själva sommmaren 2015?
Var och en har sina metoder för att nå sina mål, vi dömer ingen!
I denna grupp peppar vi varandra och ger varandra råd och tips på vägen.
Hoppas ni är några som vill hänga på!
Nu kör vi!!
"If there is a will, there is a way"
Idag stod vågen på 81,2 - bara 3,2 kvar av januarimålet nu!! :-)
Det fixar du, lätt utter! Jag hejar på dig!
Tjenna,
jag hoppar in lite sent kanske
Men jag är gärna med. Vägde in mig på 78,1 den 29/12, mitt mål för året är att komma ner till 58-60 kg. Men mitt första delmål ligger på 75 och det hoppas jag nå innan januari är slut.
Sedan kanske runt 65 är mer rimligt, jag vet inte. 58 är en siffra som fastnat i mitt huvud bara...
start 78,1
nuvarande 76,5 :)
Hallå!
Välkommen in i gänget annaboo!
Hur har första veckan på 2015 varit för er?
Min vattenfasta är avslutad och det gick bra, klarade de bättre än förväntat! Och känner mig pepp på att fortsätta min viktiga mot att trivas med mig själv sommaren 2015!
Firar också 1 vecka sockerfri! Wohoo
Pepp till er!
Kram
Tack!!
Första veckan har gått helt ok, över förväntan faktiskt. Både vad gäller sug för sötsaker och följa rutinen :)
Dag 9 av 28 på min kickstart, och jag känner mig nöjd. Bara jag får fart på magen så blir det nog bra :)
Bra jobbat flisen87, det är bra gjort!
Godis och onyttighetsfri i en vecka nu, förutom en glasspinne igår. Yippiii. Har också börjat träna, gör några Youtubepass nu som då. Känns bra. Har satt upp ett seriöst belöningssystem som inleds om två veckor, då jag går på en ansiktsbehandling. Rekommenderar sånt till alla (om man bara har möjligt). Tänker också gå på massage samma vecka, eller redan om en vecka. Kravet är att jag håller mig på mattan med mat och träning :)
Jaja, det om det. I övrigt är mitt mål att komma under 80 i februari och under 70 i maj.
Herregud PEPPEN!!!!!! We can do this! Fortsätt skriva här, kul att läsa om er alla.
Hallååååå var är alla ?!?!?!?! Sitter på jobbet och ser hur snön vräker ner blir till att skotta idag också......långt till våren suck.
Hej på er! Jag hade en liten dipp och gick upp till 83,1 igen från att lyckats ta mig ner till 78,6. Idag vägde jag 80,5 och är på väg tillbaka ner igen. :-)
Massa pepp till er! :-)