icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    320 inlägg
    4 januari 2011 20:40

Kul att vi blir så många,så vi kan stötta varandra! 8 ton låter mkt,men vi är ju många! Jag satsar på minst 6,5kg i denna utmaningen! Tack mufflon för ett bra initiativ! Här har det gått bra i 3dagar i vart fall utan choklad och kakor,men nu är jag sugen.Ska dock avstå,annars är jag snart uppe i de 90kg jag vägde förra hösten!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    5 januari 2011 09:12

ego79: Javisst, det går bra att rapporter på måndagar

• På gång
    12 inlägg
    5 januari 2011 16:35

Jättekul att se listan. Då blir man mera peppad. Har inte alls gått bra senaste tiden men det här gör mig mer motiverad :) Lycka till allihopa!

• På gång
    18 inlägg
    6 januari 2011 10:03

Å vad glad man blir för varje hekto som försvunnit på vågen! Nu blir de fruktfrukost sen ut och träna i snöstormen :) Ha en bra dag alla ni!

• Mycket engagerad
    190 inlägg
    6 januari 2011 14:02

Gud vad duktig du är Bea74 :O får ju dåligt samvete. Tittade ut och såg vädret och bestämde mig för att ta vilodag :P Till mitt försvar har jag tränat 3 dagar i rad och har träningsvärk i hela kroppen, tycker jag förtjänar en dags vila :)

• På gång
    44 inlägg
    6 januari 2011 14:03

Jag smygvägde mig idag oh det var en fantastiskt överraskning. Flera kilon har rymt från mig på bara 3 dagar. Wiiiieeeee

• På gång
    18 inlägg
    6 januari 2011 14:41

Grattis annaoj!!! Vad kul! Matilda8; nja det blev inget långpass precis. Ingen väg var ju plogad än :( har skottat snö så jag blev varm, o liten snabbpromenix. Tänkte ta en joggingtur senare i em när plogbilen har hunnit hit ut på vischan :)

• Nykomling
    4 inlägg
    6 januari 2011 14:44

Mm älskar denna utmaning! Den håller mig på mattan! ut i snöstormen inget stoppar om man bara tar på sig kläder. Lycka till alla må vi alla vinna!!

• Engagerad
    80 inlägg
    6 januari 2011 15:14

Hej alla duktiga kämpar. jag och min kompis hade bokat pass på gymet i morse kl 9 och när jag åkte var det ingen snöstorm men en timma senare hjälp !!!! Helt galet men hem kom vi och nöjd är jag för jag har bestämmt mig för att ha vägdag tors och min vikt står nu på 91,8 och jag vägde in mig på 92 så jag är glad i dag nu ska jag regestrera min mat ochså ha det bra kämpa på

• Engagerad
    80 inlägg
    6 januari 2011 15:23

En liten dum fråga måste man vara plusmedlem för att vara med i denna vikt tråd jag tänkte jag skulle rapportera in min vikt till mufflon men man kan inte ens´skicka till henne hur ska jag göra då ? Tacksam för svar =)