icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Veteran
    2214 inlägg
    25 januari 2014 09:53

Ska vi som varit med i januari anmäla oss igen eller räcker det med att anmäla vikten för nästa vecka som vanligt? Vill ju gärna vara med det är så inspirerande att få tips och idéer här och se om det gör någon skillnad.

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    25 januari 2014 10:29

jag fortsätter helt klart är ju bara en liten bit på väg...

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    25 januari 2014 11:03

Ni som har varit med i januari: När ni fyller i vikten denna vecka så får ni även välja att fortsätta i februari, eller inte, i formuläret tSå det går inte att anmäla vikten utan att samtidigt svara ja eller nej till att fortsätta. (Jag känner att vad jag än skriver idag så blir det fruktansvärt rörigt, men jag hoppas ni förstår...) :)

• Veteran
    2214 inlägg
    25 januari 2014 13:09

Tack då vet jag. Känner att hela jag är rörig idag, är förkyld :( Men hittills har det ju påverkat vikten på ett bra sått.

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    25 januari 2014 13:37

:D Jag tror jag förstår. Har inte varit med tidigare men har nu fyllt i namn och vikt samt kryssat i ja-rutan. förstår inte vilken mail-adress jag ska fylla i ifall jag vill få info. Är det MD-mailen eller privat-mailen?

• Veteran
    2214 inlägg
    25 januari 2014 15:50

Jag har fyll i min privata, för det är den jag kollar :) Vilket är en klar fördel.

• Engagerad
    58 inlägg
    25 januari 2014 19:05

Jag tackar för mig och fokuserar på Viktväktarna som jag anmält mig till denna vecka. Har försökt här på MD i ett antal omgångar, utan att lyckas, så det verkar inte vara melodin för mig. Jag önskar er alla lycka till med era viktutmaningar här

• Veteran
    2214 inlägg
    25 januari 2014 19:13

Flisan67: Hoppas viktväktarna kan hjälpa och stötta dig. Lycka till

• Engagerad
    64 inlägg
    25 januari 2014 19:33

Jag fortsätter gärna nästa månad också.

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    26 januari 2014 13:14

tack superk ♥