icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    7 februari 2014 08:43

91,7 idag Aha, jag har helt missat att man inte skriver vikten här. Troligtvis är jag itne med i tävlingen alls....nåväl, kämpar på för min egen skull! Ha en fin helg.

• Veteran
    1269 inlägg
    7 februari 2014 12:04

Var till vc eftersom jag är rosslig i bröstet, hostig. Men allt var bra. Lyssnade även på hjärtat eftersom jag har pacemaker och nu blir jag andfådd och trött. Men läkaren sa att det berodde på den infektionen jag ar i kroppen, när jag var bra från det så kom tillbaka om jag fortfarande är trött och andfådd. Vika sa han, så det blir ingen träning förrän tidigast onsdag. Jag återkommer på måndag med vikten. PEPP till er alla och ha en trevlig helg

• Veteran
    2214 inlägg
    7 februari 2014 18:48

ireneq: Det är ju mest för sig själv man ska kämpa :) Hoppas det går bra för dig fast du missat att registrera vikten på rätt ställe

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    7 februari 2014 22:24

Sitter och sorterar vikter inför morgondagens och det ha dykt upp lite namn som inte är med på startlistan för februari. Någon är helt ny och några var med förra månaden men som av en eller annan anledning inte rapporterade in förra veckan och därför inte kom med på startlistan för februari. Tycker det är lite tråkigt att säga till folk att de tyvärr inte får vara med, speciellt om man har varit med innan och bara glömt en vecka eller så, så därför har jag beslutat följande: Alla är välkomna med i tävlingen, när som helst under månaden. Den är ju i första hand till för att vara motiverande och som ett stöd för de tävlande i deras viktnedgång. Men... har man inte anmält sig i tid till varje månads startlista kommer man inte kunna vinna Johans priser (biobiljetter och plusmedlemskap). Alltså... Är man inte med på startlistan kan man inte heller vinna. Jag hoppas ni tycker det är ok....

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    7 februari 2014 22:32

ireneq: fortsätt rapportera in, du är med nu :)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    8 februari 2014 14:38

Lista ute! Nådde inte mitt mål, vågen var inte med mig igår... Nu kämpar vi vidare! Grattis till vinnaren! :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    8 februari 2014 15:31

Pepp, pepp mufflon, nästa vecka når du målet!!!!!!

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    9 februari 2014 08:14

Grattis Monickah! :) Pepp pepp, nu kör vi vidare :)

• Veteran
    1269 inlägg
    10 februari 2014 08:30

Idag visade vågen på 88,5 trots att jag inte har kunnat träna. Det blir ingen träning förrän ev. torsdag eller om jag vilar hela veckan så jag blir frisk. Ha en bra måndag och PEPP till er alla

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    10 februari 2014 11:10

Ja, Monickah nog är det lätt att överösta framför tv:n alltid Jag har hittat en favorit som faktiskt känns helt ok och det är ett halvt granatäpple, en halv skivad apelsin, lite kanel och lite Turkisk lättyoghurt. Till det en kopp te. Känns både lite lyxigt och nyttigt. Man kan ju toppa med lite nötter och honung om man vill, men då blir det nästan för gott Lycka till i fortsättningen :)