icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Veteran
    1386 inlägg
    24 februari 2014 21:06

Samma vikt som förra veckan, dvs 63,9 kg. Har ätit lite väl mycket p.g.a. stress och det kommer nog fortsätta ett tag till, så jag är glad om vikten ligger still.

• Veteran
    2214 inlägg
    24 februari 2014 21:32

Jag har stått still i vikten de sista veckorna men när jag mätte så har jag minskat lite så det går ju åt rätt håll ändå!

• Mycket engagerad
    189 inlägg
    25 februari 2014 10:51

Kommer skriva in vikten tidigare denna vecka Är begravning på fredag så hinner inte skriva in då Ska upp till föräldarna redan torsdag e.m Har hänt jag vägt mig hos dem ( har kontrollvägt så att vikten blir rätt) men nu hinner man inte skriva in på fredag

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    25 februari 2014 19:51

Det slog mig precis att februari månad är väldigt kort och jag måste ju höra vilka som vill vara med i mars! Jag fixar till registreringen på bloggen precis som förra månaden, så man kryssar i rutan om man vill vara med under kommande månad. Är det någon här som redan har rapporterat in veckans vikt, så släng iväg en rad här istället om ni vill vara med nästa månad eller inte. För att göra det ännu lite mer rörigt så kommer jag vara på resande fot i helgen, jag ska försöka förbereda så mycket som möjligt i förväg, men det finns en liten risk att listorna inte kommer upp förrän sent lördag kväll, bara så ni vet...

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    26 februari 2014 16:49

Jag har också lagt upp en ny tråd för mars, ni hittar den några inlägg ner i "Nya trådar"

• Engagerad
    76 inlägg
    26 februari 2014 20:34

Tack mufflon för allt jobb du lägger ner på denna Viktutmaning. Stor kram till dig! <3

• Mycket engagerad
    220 inlägg
    28 februari 2014 07:54

Stor KRAM mufflon för allt ditt arbete! ❤

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    28 februari 2014 10:03

Jag har lyckats med konststycket att gå ner 1 hg i veckan de tre sista veckorna. Men det är ju bättre än inget :)

• Utmärkt medlem
    557 inlägg
    28 februari 2014 15:18

Har gått upp 0,6 kg denna vecka :(

• Veteran
    1386 inlägg
    28 februari 2014 22:09

Jag hänger med ett tag till, mufflon! Jag har tillfälligt (hoppas jag) spårat ur totalt men hoppas att jag kommer kunna ta kontroll om någon vecka eller max två.