Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!
Mycket engagerad
330 inlägg
63.9 kg idag.
Ribban66 ibland behöver man bara få njuta och ta hand om sig själv!!!
Jag får inte riktigt bukt på problemet med mailen, kan det stämma att vi inte fått några mail sen den 6:e feb? Jag har lyckats återställa den tjänst som skickar ut mailen, så med lite tur kommer ett nytt på fredag, gör det inte det får jag försöka hitta på nån annan lösning... Jag ska försöka komma ihåg att påminna här istället :)
ja, mufflon det stämmer nog att det inte har kommit några sen förrförra helgen.
Håller tummarna!
Hej MammaEva! Det är nog sant att ibland måste man ge efter och faktiskt må gott i det man unnar sig. Bara det inte blir för ofta.
Mufflon, jag har nyss fått "testmejlet".
Jag har också fått testmailet :)
Ja, det kom till mig idag också, så nu funkar det igen. :)
TACK för all uppmuntran på mitt inlägg (jag gillar gilla-funktionen!), Det uppskattas jättemycket. Jag har varit sjuk (är fortfarande sjuk, men börjar bli bättre) och har därför inte orkat vara så aktiv här. Jag har haft absolut noll aptit denna vecka och därför gått ner 2,5kg. Vilket visserligen är bra på ett sätt, men frågan är: hur gör man för att inte gå upp all vikt igen sen när man kan börja äta igen? :S Jag är så glad att den här gruppen finns! Fortsätt kämpa, kram på er. :)