icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    2 februari 2014 13:14

Havet, du har min beundran. Ja, nu kavlar vi upp ärmarna och kämpar vidare mot gemensamt februarimål. pepp

• Veteran
    6812 inlägg
    2 februari 2014 15:52

Mufflon jag kan inte komma in på länken i ovan!

• Veteran
    6812 inlägg
    2 februari 2014 15:53

Tack så mycket!

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    2 februari 2014 15:54

Kopiera länken och klistra in i adressfältet så funkar det. Jag gjorde så. :)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    2 februari 2014 17:07

Hoppsan, det var ju ingen länk längre. Jag som var lite för snabb när jag skapade tråden. Nu är det åtgärdat. :)

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    2 februari 2014 17:14

Snabbt åtgärdat och så enkelt det blev. :D

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    2 februari 2014 17:19

Jag har en annan fundering jag tänkte dra med er. Jag har själv precis börjat blogga, för att ha nån stans att "prata av mig" på nu när jag gör en satsning. Har också suttit och läst lite olika bloggar för att få inspiration. Är det någon av er som har en egen blogg eller tips på en bra inspirerande blogg? Tänkte isåfall att jag kunde länka till den på Viktutmanings-bloggen....

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    2 februari 2014 17:29

Jag bloggar inte men jag snurrar runt och kikar in i olika bloggar och ibland peppar jag eller kommenterar. Svårt att tipsa för det beror ju på vad man är intresserad av. Det är som med maten och motionen att vi hittar bloggar som är mer eller mindre intressanta för just "mig". Hoppa in du och skriv om det du känner för. Du kommer snart märka om du får kommentarer. Heja mufflon. ♥

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    2 februari 2014 17:37

Har du nån speciell du följer eller brukar gå in och kika på?

• Mycket engagerad
    396 inlägg
    2 februari 2014 18:09

Ja, många. Det är bl.a. Linnex och mosel som finns här som deltagare. LadyG är en jätteduktig tjej som tränar mycke och äter rätt. japp, jag ska rabbla upp några som ibland har gett mig nåt att tänka på när jag kikat in; Bgitta chris48 LissaLo LadyG mosel gittan52 gson lejonell Linnex GIGI chicha Choklado Hjärta Apetina linnex mormor55 LadyJJ mita0822 m.fl Några är gamla ringrävar, några har blivit vänner och några har dykt upp. Bara så där. :D Men du, mufflon, jag brukar leta efter likasinnade.. du vet ålder, vikt och gemenskap. :D Lycka till.