icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Februari

Mycket engagerad
330 inlägg
25 januari 2014 09:24

Nu är det dags att anmäla dig om du vill vara med i Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 feb - 28 feb kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Gå gärna in och kolla på förra månadens tävling! Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 jan och du är med! Klicka på länken "Registrera vikt" högst upp på sidan. På bloggen kan du även gå med i mailinglistan och få en påminnelse inför varje invägning. All viktrapportering sker i bloggen, men här på forumet använder vi tråden till att stötta och peppa varandra. Välkomna!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 februari 2014 08:12

Nu ligger alla veckans listor ute :) Det är en resultatlista för vecka 5, en resultatlista för hela januari och en startlista för februari! Grattis till alla som har gått ner i vikt och stort grattis till veckans vinnare och månadens vinnare!!

• Utmärkt medlem
    927 inlägg
    1 februari 2014 10:52

Grattis Havet, -6,2 kg på en månad är ju fantastiskt bra!

• På gång
    18 inlägg
    1 februari 2014 10:59

Ok, nu är jag med och bevakar den här tråden. Vill så gärna hänga med er och peppa, peppa mig själv att hålla fokus även om det inte gått bra alls den senaste tiden. Tanken är att jag ska göra så gott jag kan. Nu gör vi så gott VI kan! Hepp pepp

• På gång
    26 inlägg
    1 februari 2014 17:08

Grattis havet

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    1 februari 2014 18:29

Grattis havet...bra jobbat......

• På gång
    24 inlägg
    1 februari 2014 22:18

Grattis Havet.....och alla som lyckats med nedgång i januari och till alla andra peppar vi också vidare in i februari....

• Veteran
    1386 inlägg
    1 februari 2014 22:33

Hej mufflon! Jag har försvunnit på vägen någonstans. Min vikt 64.7 denna vecka. Har anmält mig men inte lyckats få med vikten denna gång.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 februari 2014 22:35

Hej biggan1e! Jag fixar :) Jag ändrar inte startlistan på bloggen, för det kräver lite mer jobb, men du finns med i mitt dokument och dyker på på nästa veckas lista, så fortsätt rapportera som vanligt :)

• Mycket engagerad
    104 inlägg
    2 februari 2014 08:40

Grattis Havet! Verkligen riktigt bra gjort! :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    2 februari 2014 10:42

Stort Grattis Havet!!! Nu kämpar vi vidare den här månaden också, PEPP till alla!!!