icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

XL-tjejernas pepptråd

Utmärkt medlem
906 inlägg
1 januari 2012 23:09

Omstart på XL-tjejernas pepptråd  150108

För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.

Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv  men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började  jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre  och förstås så  har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015  med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!

Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!

• Veteran
    2754 inlägg
    11 juli 2012 09:17

hej tjejer kämpar på här fast det är semester men det går lite trögt samma vikt som förra veckan men det är inte upp i alla fall =) ha en superbra dag

• Mycket engagerad
    287 inlägg
    11 juli 2012 10:49

Grattis till er alla som håller eller går ner lite i vikt. Skälv så har jag gott upp en del nu när jag har haft sem, har jag tur så kanske jag börjar att skärpa mig med min viktnedgång nu när jag börjar på måndag att jobba. pepp och kram på er alla

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    12 juli 2012 06:58

God morgon tjejer ! Sista vägning innan semestern idag, jag kommer också ha svårt att gå ner under min ledighet.Ska verkligen skärpa mig så jag inte går upp i varje fall.Vill aldrig mer använda mina jättestora kläder igen !! Ha en bra dag !! Pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    12 juli 2012 22:03

Hallå igen ! -1,8 på 2 veckor, känns helt OK.Nu har jag gått ner över 20 kg sedan mitten av mars, mycket mer än jag hade vågat drömt om. Känner mig såå peppadoch stolt över att jag har klarat av att ta kontrollen !! Häpp,pepp !!

• Mycket engagerad
    414 inlägg
    12 juli 2012 22:11

Grattis mymlan, gläds med dig. Har haft en eländes dag som slutade med att min son och hans flickvän fick avliva sin lille hund. Mycket ledsamt.

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    13 juli 2012 06:59

God morgon tjejer ! Så ledsamt mita- usch jag bävar för den dagen.Min hund ser väldigt dåligt men än så länge verkar hon inte lida. 4 dagars jobb kvar sen semester !!! Pepp,pepp

• Mycket engagerad
    369 inlägg
    14 juli 2012 19:24

bra jobbat mymlan!!!! 20kg fantastiskt bra jobbat!!! och på så kort tid... =) jag går oxå på semester nästa vecka...redan på torsdagen... skönt med kortvecka... kommer dock ha svårare att gå ner på semestern men om jag inte heller går upp så får jag vara nöjd.... ha en bra helg!!!!

• Mycket engagerad
    369 inlägg
    16 juli 2012 06:59

Godmorgon alla xl vänner!!! ny vecka nya möjligheter... Sista veckan på jobbet innan semestern ... Och en kort vecka jobbar bara till torsdag ... Skönt!!! Åker upp till Norrland redan på torsdagskväll ....Lite oroligt för hur jag ska klara maten där uppe ... Jag kommer nämligen inte själv laga maten ... men jag får väl jobba hårdare nu i början av veckan så jag har lite marginal ... Ha en bra dag!!!! Pepp pepp

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    16 juli 2012 14:50

Hallå tjejer ! Även jag jobbar kortvecka , 2 dagar kvar , sen semester.Har nu köpt in en hel del Itrimmat , ska vara borta nästan 4 veckor, så det behövs en del, äter ju specialmat 2 gånger per dag. Har precis varit och tränat , får se om jag hinner en gång till innan jag åker, det är en hel del annat att göra. Pepp,pepp

• Mycket engagerad
    287 inlägg
    17 juli 2012 07:23

Så då har jobbet börjat efter semestern, nu gäller det att ta tag i vikten. Har gott upp lite, så kör vi igen. Pepp o kram på er