icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

XL-tjejernas pepptråd

Utmärkt medlem
906 inlägg
1 januari 2012 23:09

Omstart på XL-tjejernas pepptråd  150108

För oss tungviktare som har en hel massa kilo att gå ner och behöver stöd o peppning under resans gång. Oavsett vilka metoder vi väljer så behöver vi peppa varandra för vi har en lång resa att göra.

Nu är jag tillbaka i matdagboken efter att ha gått ner till under 100 kg och varit jättestolt över mig själv  men sen gick allt åt skogen.Jag ändrade schema och började  jobba kvällar så jag kunde inte gå på några gruppträffar på Itrim, mina föräldrar dog med ett års mellanrum med allt jobb detta innabar för mig som ensamt barn så jag hann inte heller träna längre  och förstås så  har jag gått upp en massa kilon igen p.g.a. stressätning och oregelbundna mattider Men nu är det nog ., nu måste jag ta tag i min vikt igen , nu har anmält mig till Biggest loser 2015  med 122 kg som startvikt och jag ska under 100 igen !!!

Behöver mycket pepp och stöd och jag vet att vi är många tungviktare med peppningsbevov så därför tar jag upp denna gamla tråd igen som jag startade för en massa år sedan och hoppas att fler hänger på !!

• Mycket engagerad
    369 inlägg
    4 september 2012 20:48

Hallå!! Jag måste berätta att jag stod på vågen i morse och den sa 99,9 under 100!!!!!! Så sköööööönt!!! Skönt att veta att det fungerar med LCHF kost och vardagsmotion... Är på rätt väg!!

• Utmärkt medlem
    803 inlägg
    4 september 2012 21:39

bi_ka: WOW! Vilken känsla!! Stort grattis!! Sååå bra jobbat!

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    5 september 2012 06:49

god morgon tjejer !! Ett jättegrattis bi_ka, jag längtar också dit !!! Ha en bra alla kämpar !! Vi kan om vi vill !! Pepp,pepp

• Veteran
    2754 inlägg
    5 september 2012 08:21

härligt bi_ka grattis

• Veteran
    2754 inlägg
    5 september 2012 08:23

min våg var också glad idag berättade att jag väger 10 kg mindre så skönt nu är det bara att kämpa till nästa 10 kgs gräns . /Lena =) pepp och ha en bra dag alla

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    5 september 2012 14:21

Grattis Lena !!!! Fortsatt bra dag och många pepp !!

• Engagerad
    77 inlägg
    5 september 2012 19:26

Hej alla! Detta verkar vara en tråd som passar mig. Har varit med i MD sen maj (tror jag) men inte fått det att fungera. Men nu ska det bli ändring på det och kilona ska väck. I dag väger jag huga... 107,8!!!!

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    5 september 2012 21:29

Välkommen Smurfia !! Här peppar vi varandra och ger tips.Här är XL-tjejerna som ska bli mindre.Själv har jag för första gången på 10 ? år kunnat köpa tröjor i storlek L- vilken härlig känsla !! Vårt motto : vi kan för vi vill !! Pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    906 inlägg
    6 september 2012 06:59

God morgon tjejer ! Ny dag , nya möjligheter ! Idag ska jag träna , försöker hålla måndagar och torsdagar när det går. Ha en bra dag !! Pepp,pepp

• Veteran
    1059 inlägg
    6 september 2012 08:44

Pepp pepp till er! Imorgon åker vi till Mallis en vecka ska bli skönt men jag ska försöka motionera ändå!