Ibland är det enkla det goda
Det är över 4 år sen jag använde Matdagboken, men nu är det dags att ta kontroll igen och då tycker jag det är så smidigt att kunna skriv upp allt man äter, och då är Matdagboken toppen
Mitt fokus är att minska på kolhydraterna och öka proteinintage...