icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search
Är en glad tjej (för det mesta)...som vill bli av med några trivsel-kilon.. =)

Visar poster från June 2026

22 juni 2026 18:30
1

Ibland är det enkla det goda

Det är över 4 år sen jag använde Matdagboken, men nu är det dags att ta kontroll igen och då tycker jag det är så smidigt att kunna skriv upp allt man äter, och då är Matdagboken toppen 

Mitt fokus är att minska på kolhydraterna och öka proteinintage...

Läs mer Kommentera