Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
jag kan hänga med .men räknar du rent på stegmätaren 10 000 eller med omvandling?
Hej ojja, vad kul! Så långt har jag inte tänkt, men det kan man väl göra som man vill. Själv har jag inte så mycket att omvandla eftersom jag inte är så duktig på att motionera. Tänkte att promenaderna skulle vara första steget till att så småningom börja jogga.
Visst är det kul att jaga steg. Jag kan gärna hänga på mig stegräknaren och skriva in mina dagliga steg här :)
Vill gärna vara med. Väntar bara på att min stegräknare från MD ska komma. Kram på er alla
Jag är på! Men... en dag i veckan har jag vila från promenader... :)
Hej!! Japp jag är på, har en lite hundkompis som jublar!! :-) Skriver in här fom 120518 //L
Kul att vi blir så många! Jag behöver någon som jagar mig och jag tycker också det är kul att peppa andra. Jag börjar också skriva in fr.o.m. imorgon. Här ska det minsann kämpas! :)
Godmorgon! Glöm inte hänga på er stägräknarna idag! Jag ska ägna dagen åt shopping med några väninnor, det blir nog några steg. När jag kommer hem blir det en lång skogspromenad. Ha en bra dag allihop!
Ha en trevlig dag
Hej Alla - jag hänger också gärna med. Hittade denna tråd nu och sitter på landet utan stegräknare. Det första jag gör när jag kommer hem är att hänga på mig räknaren. Klart att vi skall klara 10000 steg. Nu skall jag ut och kratta så jag kommer att få lite motion!! Jag behöver peppning och är vi en liten grupp så blir det också grupp-tryck. På ett positivt sätt. :-))