Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Så nu har min stegräknare kommit, så vi får se hur många det blir idag. pepp och kram på er
Stega på Lina1962 och välkommen till traskandet! Här är det lite trögt måste jag säga, men skam den som ger sig! Pepp och kram tebax!
Har glömt rackaren idag!!! :(
Torsdag så blev det inte någon motion, jag var igång sedan kvart i 6 på morgonen till 12 på kvällen och ändå så blev det inte mer än 5500 steg. Otroligt vad lite jag går fast det varit full fart. Igår fredag så blev det 17721 steg med bungypump stavarna och hundträning, ändå så satt jag stilla framför tvn i många timmar. Nu ska jag iväg och rida o promenera igen så idag hoppas jag på många steg igen :)
Så ja, nu har min första dag inte blivit som jag tänkt. Kom bara upp till 9286 igår. Ja det var bra. Kram på er
Gårdagen blev inte helt OK. Trots att jag sprang!! i affärer ;-)). 8232 steg. På en hälsokontroll fick jag veta att jag förmodligen drabbats av kristallsjuka. Inget farligt men obehagligt då det förorsakar yrsel. Ha en skön pingsthelg alla!
30180 steg idag, det högsta jag haft någonsin :)
Och jag bidrar med 10627 - dansar nu vidare in i ESC :-)
Vad duktiga ni är, hejja! Igår kom bara upp i 7396 steg. Känns som om jag tappat motivationen, måste skärpa mig. Sköter inte min mat heller och det syns på vågen vill jag lova. Hade sådant flyt ett tag men nu är jag i en svacka! Det här går minsann inte (att sitta och tycka synd om sig själv). Nu kämpar vi på!
Jag hänger gärna med. Hur räknar ni? Läste i matdagboken att man ska bara räkna de steg när man motionsgår. JAg går och står hela dagen. Försöker gå extra sträcker medvetet när jag är på stan eller ska till bussen. Nu har jag fixat min cykel och kan börja cykla. Det räknas ju inte. Mitt mål är att gå minst 10 000 steg om dagen. Just nu är jag i en svacka. Har fått problem med ryggen. Svanken har bråkat med mig när jag tog i för mycket på cirkelträning. Dax för mig att kavla upp ärmarna igen.