Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Eftersom jag hade "vilodagen" idag har det blivit 8320steg, vilket var ganska okej ändå tycker jag :)
Marie840, för att vara en vilodag är det mer än OK!!! När jag har vilodag är jag glad om jag kommer över 3000 steg! Återkommer imorgon om hur många steg det blivit idag, jag har ju inte gått och lagt mig ännu hahaha.
haha, var ju såå fint väder så det blev en runda med ungarna i vagnen, :) Det är bra Fetis50 alla steg räknas ju! ;)
14 821 steg igår, blev inte tillräckligt med steg på shoppingturen så jag fick ge mig ut på en lång kvällspromenad också. Här blev det jättehärligt väder på kvällen! Hur många steg blev det för er andra? Ha en bra dag allihop!
ingen av er som vill skriva in sina steg idag heller ....? :( Idag har det för mig blivit 11 326 steg. Jag är nöjd, var ute på en skogspromenad i en timme och 20 minuter. Pepp till er alla!
igår fick det bli en extra sväng för att nå 10 000 = 10 023 men idag når jag inte upptill det blir bara 8677
Blev många promenader idag :) 18175 steg... Sååå glad! Men mest var det faktiskt för att unna mig lie lördagsgott :) Jag erkänner!
Hahaha Marie840, då har du fått bikta dig också! :) Idag blir det en lång runda igen, väntar bara på att maken ska komma ur bingen så han kan hänga med.
15000 steg i fredags och 10 000 steg igår. Nu ska räknaren på igen :)
Jaha, gick en långpromenad på morgonen som hamnade på 10404steg... Sedan glömdes stegräknaren efter duschen :) Haha... Den lilla rackarn följde sen inte med på hela dagen!