Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Bra jobbat både Thundra och Marie840. Själv är det med sorg jag säger att jag bara fått ihop 9481 idag. Har visserligen inte gått och lagt mig ännu, men det är inte långt borta. Kommer nog tyvärr inte över 10 000 trots en lång skogspromenad idag. Får kämpa vidare imorgon. Kämpa på mina stegkompisar :)
Jag vill gärna vara med och försöka iaf, med start imorgon. Tillåtet? ;)
19700 steg idag och det är jag mer än nöjd med :) Heja på alla stegare :) Och jag tror säkert det går bra att haka på Jossejo
Klart du är välkommen Jossejo! Ju fler vi är som kan peppa varandra desto bättre är det! Thyndra, 19700 steg, du har ju nästan promenerat för morgondagen också. Tyvärr, som jag skrev innan ... lyckades jag inte riktigt komma över 10000-strecket, men det kommer en ny dag imorgon. Och Thyndra, var så säker ... jag tar upp jakten på dig! Nu kallar både säng och katt, så nu säger jag godnatt på er! Vi hörs imorgon.
24949 står räknaren på idag men då är det en timmes ridning med också. Så vi kan dra av 6000 steg och det blir ju i alla fall bra med 18949 steg :)
Hej Alla! I dag har jag haft stegräknaren på mig och se det blev 12787 steg. Nu är det bara att sova en stund och så upp och gå! Lycka till och stort PEPP.
15940 steg igår. Var ute och promenerade tre gånger förutom allt jag gick under dagen på jobbet. Vad duktiga vi är, hejjjja oss!
9760 hamnade stegräknaren på igår... nådde inte riktigt fram, men ny dag nya tag :)
Idag blev det lite bättre.. :) 11600steg
6757 - inte godkänt, men jag har gjort ett helvetes cirkelgympa-pass!! På´n igen.