Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Igår blev det bara 8762 steg här. Och inget väder har jag att skylla på heller :(
Har glömt min räknare i flera dagar - skärpning från min sida. Det här är viktigt för mig!! Gick i alla fall en hel del i går. Klev av tunnelbanan en station tidigare. Klev av bussen en station tidigare!! Inga bevis dock. Pepp till Alla
Igår var en bra dag 12216 steg blev riktigt glad. Nu i två dagar kmmer jag inte att skriva och inte stega. Pepp och kram på er
15240 steg idag, det som skulle bli vilodag :) Pepp till er och hoppas vi kommer ihåg att hänga på oss räknaren :)
Tittar med skräckblandad förtjusning på tappra Maratonlöpare. Mitt huvud är 2 nummer för litet, halsen svider och det känns allmänt förkylt. Inga steg i dag (förutom i fantasin!!). Regnet slår både vertikalt och vågrätt därutöver kulingvind. Nej, govänner, i dag är det en Melody Gardot dag med Spotify. Jag tar det extremt lugnt!! Hoppas på bättring till veckan :-) - en skön helg till er alla
Vad glad jag är som klarade stegen. 14272 steg, heja mig. De två dagar som jag var borta bestod av mat, godis o vin. Men roligt hade vi. Pepp och kram på er
3 dagar med ganska lika dagar 12334,12122,12763 var ute på en blöt med skön promenad alldeles nyss
Haft tre hektiska dagar. Tiden räckte inte till till extra promenader. Får ta igen det senare. Nu var det viktigt för mig att ta en djupdykning i hemmets vrår. Jag har storstädat! Klart det bränner kalorier det också med det blir inte så många steg. Jag tycker ni är fantastiska som hinner med.
Hej allihop! Här har vi haft härligt väder idag, trots att det blåst lite. Det har blivit 14765 steg. Igår däremot kom jag inte över mitt mål. Så fort helgen går, dags för jobb imorgon igen ... är dock ledig tisdag och onsdag så det blir en styckad vecka. Lina1962, låter som en trevlig resa, mat, godis och vin ... kan ju inte bli bättre! Heja oss alla!
Fredag blev det 23000 steg och igår lördag 19000 steg. Idag så blev det 2471 steg, inte många när jag jobbade hela dan :)