Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Jag har slarvat i flera dagar. men igår fick jag till 12 000 steg. kände mig nöjd. Det är inte varje dag det går att få in så mycket extra träning som man skulle önska. Nu har jag semester om två veckor. Då ska jag skärpa mig. Jag kommer att ha tid att ta morgonpromednader då. Kommer att rasta mina BungyPumpstavar hela sommaren. Något gram ska jag väl kunna lämna efter mig i spåret. Skulle vara kul att känna att motinen blir bättre men siffrorna blir lägre på vågen.
15432 steg igår lördag
Thyndra, du är superduktig! Igår nådde jag målet, fast det var med nöd och näppe ... 10198 steg. Maken gick ut och gick själv igårkväll, själv gick jag och la mig redan vid nio. Mådde illa och hade frossa, trodde jag skulle åka på världens förkylning eller något. Imorse när jag vaknade måde jag som en prinsessa, sköööönt! Ha en bra dag allihop!
Månd 13222,tisdag 10323,onsdag 11366,torsdag 7899(men så var jag o bowlade också) fredag 13222,lördag 11018, sönd 14332,ska bättra mig att rapportera in, fullt sjå med att få till antal steg ;)
11128 steg igår, bra för att vara av mig! Vilken underbar morgon här är, strålande sol från en klarblå himmel. Synd att man måste åka till jobbet nu, i annat fall hade det blivit en morgonpromenad. Ha en bra dag allihop!
18454 steg igår mycket bra med tanke på att den "riktiga" promenaden bara var 8000 steg :) Bravo Fetis50 och Ojja !!!
Hej Alla! Back in business! Stegräknaren på igen, förkylningen klart på reträtt. I dag har jag trampat 12200 steg och dagen är inte riktigt slut ännu. Stort pepp till er alla för nu är det bara att promenerar rakt mot midsommar. Inte klokt vad det går fort.
Igår så blev det 14535 steg, lite kortare promenad :)
Hej va det går!! Stegräknaren på 21220 steg - första gången på väldigt lång tid :-)
12435 steg på mig:) wow va bra ar2d2 !!!!