Veteran
1356 inlägg
Har sedan ett tag tillbaka tagit tag i min mat, och nu är det dags att börja röra på sig. Är det någon som vill hänga på och ha som mål att gå 10 000 steg/dag? Hade varit kul om vi kunde peppa varandra! Är trött på att vara en soffpotatis, men varför är det då så svårt att komma ut och röra sig?
Ursäkta min stavning. Skall vara: när jag har klänning, samt: på en bättre plats
Regnet är nog inte långt borta. Himlen är väldans grå idag. Hoppas vädret blir bättre, man har ju blivit lite bortskämd de senaste dagarna med sommarvärmen. Thyndra, bra jobbat! Lina1962, ett angenämt problem dock (det här med klänningen menar jag). Hoppas du hittar en bra plats för din stegräknare *fniss* Ha en bra dag allihop!
Min stegräknare har jag runt halsen, det funkar jättebra.
isöndags kom jag upp i 14453 , Har varit på kurs i torpshammar i 2 dagar men 12023 i går o 11922 i dag
Det här vore ju kanon om det funkar :) Jag kan erkänna - JA , jag är en soffpotatis och har tappat energin totalt efter ett års pluggande och med det stillasittande rutiner. Har otroligt svårt att komma igång så nu jäklar hänger jag med er!!!
Idag slutade stegräknaren på 6500 steg (på jobbent) men jag cyklade runt halva Malmö för att stötta min dotter som skulle på en cykelautktion. Det är beslagtagna cyklar som kommunen säljer ut när ägarna inte hört av sig. Det blev ingen cykel. Vädret var fint och folk bjöd som galningar. över 2 tusen för en begagnad cykel som måste till en cykelvärkstad. Vi hittade en ny istället som kostade lite mindre. Cykelturen för min del blev 1,7 mil. Stegräknaren fungerar inte när man cyklar, men jag är nöjd med dagen. Kram och pepp på er. för mig bled det nytta med nöje.
Du är mer än välkommen hit Clintsan, vi peppar varandra att röra oss och räkna steg! Ojja, inget dåligt stegantal du kommit upp i, bra jobbat! Irene54, även cykelturen gör ju att du rört på dig! Vi bor förresten i samma landskap, själv bor jag i Åhus (sedan två år) och jobbar i Lund! Mina steg idag blev 9515, inte för att jag ska skylla på något, finns inget dåligt väder ... bara dåliga kläder, men det var regnigt och grått när jag kom hem från jobbet så jag städade huset istället. Kramis på er allihop och kämpa på, vi får inte glömma varför vi startade denna tråden!
17745 steg idag :) Inget dåligt väder här inte
7210 steg, mm inte det bästa. Så är det att ha klänning. Idag långbyxor så nu kan jag fästa den i linningen. Pepp och kram på er
21480 steg idag, råkade gå lite vilse så det blev en låååååång prommis :)